Že vraj sa čaká na nové mostné uzávery. Čo nechápem, keďže most mal byť hotový ešte koncom roka 2023, samotné práce na moste začali v júni 2024, čo už je 16 mesiacov.
Ak sa pýtaš, prečo niečo, čo malo byť hotové ešte v 2023 a mešká to prakticky 2 roky a napriek tomu sa čaká na dané účiastky, ktoré mali byť k dispozícii minimálne pred 2,5 rokom a stále nie sú, tak si môžeš vybrať jednu z možností, kľudne aj viacej, kde súčasný stav je spôsobený:
1/ covidom
2/ vojna na Ukrajine
3/ môžeme byť radi, že zhotoviteľ neodišiel, síce pomaly a nekvalitne, ale pracuje sa na tom predsa.
preco uz viac ako pol roka nepokracuju prace na moste panonska cesta nad elektrickou, kde ma byt aj nova zastavka? hore su zuzene pruhy, robotnici tam neboli mesiace. pod tym sa tiez nepracuje. kolko bezi dodavatelovi denna pokuta? alebo uz mu nie je mozne dat vacsiu sankciu, takze nema ani motivaciu to vobec dokoncit, kedze mesto sa k tomu vobec nevyjadruje?
Vidím že je nástupište vpredu rozobrané ale aj tak to budem ťahať až ku označníku a zastavím rovno dverami predtým aby si tam niekto rozbil hubu keď sa otvoria a bude v nich niekto kto chcel nimi vystupovať.
To je síce pravda, to som si neuvedomil
Tak ono ráno by Rača chcela mať 2 minútový interval, lebo medzi rannou a poobednú špičkou je enormný ...
Ale tak L7 viezla dosť málo ľudí ...
Navyše pred predĺžením do Petržalky jazdila poobede aj 7 po Vinohrady, takže spolu s 3 išlo 18 spojov za hodinu. Aktuálne tam pri 4-minútovom intervale ide iba 15 spojov, takže poobede sa znížila kapacita o vyše 700 ľudí.
Nezdá .. totižto už pri Tom 5 minútovom intervale predtým bývalá plná ale čím viac je MHD atraktívna tým je viacej využívaná...
Prípadne interval 3:30 by tiež nebol na zahodenie sa to zdá ale ponúklo by to cca ďalších 400 miest za hodinu, pri intervale 3 minúty by sa jednalo o cca 1000
Rátam s kapacitou 200 ľudí vozidlo
Zdá sa mi to alebo L3 je v úseku minimálne Šafko-Riazanská v popoludňajšej špičke omnoho plnšia, než bývala? Ozaj by som bol rád, keby si premysleli aj 3-minútový interval…
Tak to mali dať až po preklopení na int2-3 min.
napr: 6:00 05 10 15 17.. int. 2-3 min.
7: int.2-3 min.
8:00 02 05 10 .. int 5 min.
Nerátal som to presne, ale ako ukážka to stačí.
No najlepšie by bolo pre orientáciu konečne doplniť el. tabule aj na Račiansku, aby som sa vedel zariadiť, keď príde narvatý spoj či ďalší a ďaľší tam bude o min. alebo tri. Musím sa narvať do plného alebo hneď príde ďalší hádam o dačo prázdnejší.
Ta implementácia nie je šťastná. Podľa mňa ak je interval 4 minúty a je tam jeden vložený spoj (takže medzi troma spojmi je interval 2 minúty), tak sa táto informácia v CP môže zamlčať, lebo pre cestujúceho nemá žiadny význam (spoj ho môže "milo prekvapiť") a ak naopak je interval 4 minúty a zrazu je tam odskok 6 minút, potom už nie je správne použiť intervalový CP.
No moment, 5 minut? Nemalo to nahodou byt kazde 2,5 minuty? Ci to len v rannej spicke? Vsak to propagovali, ako keby to malo byt pomaly 24/7...
A druha vec, v com mi pomoze "interval 2-5 minut"? To uz znie skoro ako loteria, ktoru radi pouzivaju v Taliansku...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.