Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
chcel som len este napisat, ze v projekte ZSR predbezne (podla potreby zo strany mesta) rataju so zastavkami einsteinova, dostojevskeho, nivy, filialka + jedna na ktoru si neviem spomenut.

ak mesto pojde proti tomuto planu a nadalej bude ignorovat moznost spoluprace, tak sa moze stat, ze ako bolo uz spomenue. pre riesenie vnutornej MHD to bude nepouzitelne KVOLI mestu a jeho chuti rozhadzovat dalej miliardy na tunel menom nosny system mesta bratislavy 🙂 kedze ZSR mozno urobia len tunel a stanicu filialka.
Reakcia na: Sommelier #64678:
vidis, toto je ten zakladny problem, ktori tunak zda sa kopu ludi nechape 😉

to ze TEBE konkretne to vela nepomoze, neznamena ze to X tisicom inym nepomoze. ozaj odporucam si pozriet aspon zbezne o com projekt filialka je. a aspon sa snazit pochopit ideu a pointu tohto projektu.

projekt filialka riesi viacero akutnych problemov zeleznic (pretazena hlavna stanica, nie najlepsie vnutromestke prepojenie vnutromestkych stanic, primestsku dopravu, riesenie zeleznicneho uzla BA ako celku, prepojenie letiska) v hlavnom meste a BA ako aj slovensko moze byt len a len rado, ze EU na to da peniaze.

mesto ako aj obcania by mohli byt len radi, ze niekto z velkej casti zaplati dalsie zlepsenie dopravy v meste.

skuste prosim aspon akceptovat tuto premisu, ze projekt filialka NERIESI a ani nema v umysle riesit vnutromestsku dopravu.

a ze petrzalska radiala (honosne niekedy nazyvana ako nosny system) je dalsi do istej miery komplementarny projekt.

to ze realizacia petrzalskej radialy je skor zbozne zelenie, je chybou magistratu a nie ZSR.
Reakcia na: Maxon #64692:
***** = k*k*t
Reakcia na: S@fino #64673:
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.

Piste si co chcete, uz to aj tak citat nebudem.
Reakcia na: S@fino #64673:
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.
Reakcia na: S@fino #64680:

Re #64678 Sommelier:

Ta zeleznica na uzemi Bratislavy nema riesit MHD ale je to sucast celoeuropskeho zeleznicneho koridoru Bratislava-Paríž.To, ze by BA MHD z toho mohla profitovat je len dobre ale ide o nepodstatnu vec v zmysle, ze toto neni pre BA MHD! A mozme byt radi ze to cez BA ide,je vela europskych metropol kade takyto koridor nepovedie,mozno sa raz dockame aj TGV.
Reakcia na: Sommelier #64678:
Ja mam len jednu otazku?Odkial sa kukas ked mas taketo pohlady?Este ta nikdy nenapadlo, ze ten projekt je financovany predovsetkym z penazi EU a ide o jednu sucast celoeuropskeho projektu hlavnych koridorov?Jasne, ze tie peniaze su z dani ludi-totiz ani EU do ktorej patrime, si tie peniaze netlaci, ale ked sme vstupili do EU,zaviazali sme k istym veciam a pokial sa rozhodlo o tom, ze tadialto pojde koridor,tak tadialto pojde a mimochodom, Slovensko s tym isto muselo suhlasit.Myslim,ze takyto projekt je pre Slovensko len a len prinosom a to ze z casti by mohol pomoct bratislavskej MHD je len pozitivum, ten projekt NIKDY nemal sluzit ako nahrada NDS v BA ani nic podobne !!! a vobec sa tu v zaklade veci nejedna o BA ako o cele SLOVENSKO!To, ze BA moze mat z toho profit je len dobra vec,tak neviem co vsetci blbnete co pisete daco proti!
Reakcia na: Sommelier #64678:
"Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže."
- Bratislavocentrista. Stále si v tom, že tých 17mld. je na MHD. ?
Reakcia na: tomas1 #64684:

Aha ? A ty sa divíš ? Ako išli výkony železníc dole ? Však to kedysi jazdilo jedno za druhým !
A ty si myslíš, že sa všetci vykašlú na kamióny ? Všetko dnes na nich funguje.
A keď to bude hotové, tak sa tam z pakruky dá primontovať stanica Einsteinova ?
Reakcia na: Sommelier #64674:
Ja niesom euroidealista... Ty proste nechápeš, že projekt BA uzol nieje pre mestskú ani prímestskú dopravu. Problém je na tvojej strane, že si nepochopil účel projektu.
Reakcia na: Sommelier #64665:
"3 minútový interval Filiálka - Petržalka"
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?

Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??

Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.
Reakcia na: S@fino #64680:
mne je to úplne jedno, aj mi to musí byť jedno, lebo v BA môžeš aspoň niekomu vlepiť za ucho keby si chcel, ale v Bruseli nebudeš vlepovať tej plejáde úradníkov.
Sú to peniaze na dopravu ? Sú.
Reakcia na: blavak #64679:
som tam býval... zadaj do Hľadaj Dlhé+Diely a máš plejádu názorov. ?
Reakcia na: S@fino #64676:
jááj. Eurohanbiť v Eurospoločnosti ! Len aby sme sa s tou prezentáciou nepretrhli. Zásada - nech to vyzerá dobre, hlavne že špina je pod kobercom. Určite.
Vieš čo ? Prečo rovno nepostavíme v Petržalskom koridore pylóny a trať z papiera ? Pustíme tam papierovú električku a nebudeme sa hanbiť.
A o koliesku netrep. Starému kočíku vymeníme totálne všetko s tým, že to bude nový kočík (a železničným prejazdom na Hradskej, Ivánskej by to len a len prospelo) s tým, že použijeme oveľa menej našich koruniek a nebudeme vymýšľať.
Reakcia na: Sommelier #64678:
A nie je čisto náhodou Tvoj problém to, že sa 17 miliárd preinvestuje do železnice a nie do mestskej dopravy? Iba sa pýtam...
A je tu niekdo z Dlháčov? A Ak hej rád by som vedel tvoj názor o trolejbusovej trati na DD
Reakcia na: aquila #64675:

dovoľ mi iný pohľad:
Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže.
Nevidím rozdiel medzi malými peniazmi a veľkými peniazmi.
Rovnako ako nie je rozdiel medzi malou dopravou a veľkou dopravou. Pretože ako vieme, čo teda asi všetci vieme, jedna bez druhej nebude existovať v rovnováhe.
Reakcia na: 81-71 #64667:
Áno, ďakujem za doplnenie. Samozrejme som rátal s novými vozidlami, tak, aby vyhovovali prevádzke. Viem aj o problémoch, ktoré boli, keď v Košiciach prepravovali električku cez vlečkové koľajisko spoločnosti U.S.Steel - ak sa dobre pamätám, vtedy sa im vykoľajila...
Reakcia na: Sommelier #64672:
Možno bude lepšie kúpiť nový, lebo tomu starému môže každú chvíľu odpadnúť koliesko, nemusí už vyhovovať bezpečnostným štandartom a napokon - za nový sa nebude treba hambiť v modernej európskej spoločnosti... ?
ako vidim, najvacsi problem kopu ludi tunak je ten, pochopit ze ucelom projektu filialky nie je riesit vnutromestku dopravu, ale koridor a pomoct primestkej doprave.

pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.

vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.