inak je vcelku zabavne sledovat, ako sa tu bavite o nejakych imaginarnych rieseniach MHD v bratislave, ked ani tie najzakladnejsie nie je vediet DPB a mesta splnit.
tie vase uvahy (bez urazky) su vzhladom na realitu niekde hoodne daleko aj za tematikou sci-fi.
navyse, ak vam to este nedoklaplo, pozrite sa kto zostavil vladu a kto bude na MDPaT. skratka bratislava nedostane minimalne do roku 2010 ani jednu korunu na petrzalsku radialu.
to len aby ste prestali fantazirovat a boli aspon jemne nohami na zemi ...
tie vase uvahy (bez urazky) su vzhladom na realitu niekde hoodne daleko aj za tematikou sci-fi.
navyse, ak vam to este nedoklaplo, pozrite sa kto zostavil vladu a kto bude na MDPaT. skratka bratislava nedostane minimalne do roku 2010 ani jednu korunu na petrzalsku radialu.
to len aby ste prestali fantazirovat a boli aspon jemne nohami na zemi ...
Sommelier
Som proti mimoúrovňovému križovaniu.
Fyzika je aj o tom, že keď niekto v plnej diaľnici decentne pribrzdí ostatní za ním pribrzdia ešte viac a o pár minút vznikne zácpa len pre malé pribrzdenie jediného auta.
Hmmm. To vídavam pri (a menej ako) 2 minútových intervaloch - stačí jediné zdržanie (cestujúci, maschinfuhrer, pes, to je jedno) rádovo v sekundách a súprava sa prerve cestychtivým substrátom, ktorý vystupuje a nastupuje pomalšie a do konca špičky sa už toho nemusíš zbaviť a premávka je pekne pribrzdená. Sú to ľudia, nie automaty !
Ja proti tomu nič nemám - v rámci rekonštrukcií radiál a ciest sa to bude zrejme posúvať - len najlacnejšie to nie je (najma stĺpy).