Reakcia na: si #62909:
Ty to máš pekne pomýlené. ASMN nikto rušiť nebude - z polovice budú musieť slúžiť diaľkovej doprave - čo je úplne správne. Na druhej polovici bude už spomínaná galéria moderného umenia a park.
Ále tá trať na Košickej je už veľmi blízko mesta a vobec tam nejde, takže nnapojenie veškeré žiadne, inak od terminálu je to pekných pár stoviek metrov, čo nikto šlapat nebude...
Celá prievozská bola koncipovaná na trať - všetky budovy spred 1989 boli odsadené od cesty. Od križovatky s Bajkalskou sa dá o5 normálne trasovať - až na ten autosalón, ktorý už ako som si všimol prenajali.
Nebudem sa baviť o vhodnosti napojenia cez Slovnaft - je to možno najlepšie, ale skús sa pohrať so zástavbou na Kazanskej - dlho lámal som si hlavu nad tým - ale bez veľkého búrania a buldozerovania to nemáš kadiaľ obísť.
Sommelier
A amen, ak je niekto z Vrakune - má jedinú možnosť a to 78, 67 a 87, pretože trolejbus je preňho komplikovane riešiť - lebo prakticky neexistuje vhodný prestup - a tam je problém, že ?
A malinovo a spol. - tiež som nad nimi uvažoval - aj som to sem v rámci P+R chcel tresnúť - malá konečná SAD na Astronomy street, len by ma možno ukameňovali. ? Ale som rád, že Ti to v tomto ide rovnakým smerom.
Ešte jedna vec - nech súhlasí, alebo nesúhlasí - ale zachádka ružinovskej radiály na Trnavské je zachádzka a zostane zachádzkou.
Trať na DH - najlepšie od Slovnaftu - nadá sa svietiť - MČ PB si ju tak elegantne zastavala, že to už nejde kadiaľ rozumne potiahnuť.
Takže prípojka na mestskú železnicu by mohla byt dobrým riesením - ale nie na tú dunajskostredskú - možno až časom.