Reply on: Sommelier #62916:
Ja nepatrím k extrémnym koľajofilom, takže si myslím, že nie je až tak nutné po zdvojkoľajnení a elektrifikovaní trate BA-DS a urobení S-bahna ťahať ďalšie koľaje do Vrakune/Biskupíc. Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?
Sommelier
A amen, ak je niekto z Vrakune - má jedinú možnosť a to 78, 67 a 87, pretože trolejbus je preňho komplikovane riešiť - lebo prakticky neexistuje vhodný prestup - a tam je problém, že ?
A malinovo a spol. - tiež som nad nimi uvažoval - aj som to sem v rámci P+R chcel tresnúť - malá konečná SAD na Astronomy street, len by ma možno ukameňovali. ? Ale som rád, že Ti to v tomto ide rovnakým smerom.
Ešte jedna vec - nech súhlasí, alebo nesúhlasí - ale zachádka ružinovskej radiály na Trnavské je zachádzka a zostane zachádzkou.
Trať na DH - najlepšie od Slovnaftu - nadá sa svietiť - MČ PB si ju tak elegantne zastavala, že to už nejde kadiaľ rozumne potiahnuť.
Takže prípojka na mestskú železnicu by mohla byt dobrým riesením - ale nie na tú dunajskostredskú - možno až časom.