Reply on: Sommelier #62916:
Ja nepatrím k extrémnym koľajofilom, takže si myslím, že nie je až tak nutné po zdvojkoľajnení a elektrifikovaní trate BA-DS a urobení S-bahna ťahať ďalšie koľaje do Vrakune/Biskupíc. Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?
Mike
A O. K. aj nazvyme to zachádzka tramvaje na Trnavské mýto. Aj viackrát za týždeň v rôznych obdobich dňa cestujem v relácií Záhradnícka (zastávka) - Záhradnícka (ulica), alebo Trnavské M. - Americké Nám. Myslíš, že vždy je rýchlejší trolejbus (212)?. ani náhodou. Aj keď tade idem na bicykli. Niekedy som v spomínanom úseku rýchlejší ja, inokedy električka ☺
Proste vyššie spomínané počty, teda jazdné doby sú veľmi relatívne.
A aj s tou 202 do centra. O. K. tí ľudia to majú "od Maďarov" určite priamejšie po Gagarinovej. Ale máš taký pocit, že väčšina cezpoľných ide na ASMN a odtiaľ na Rajskú a rovno do historického centra, alebo určite pracujú v širošm centre?
To už aj na magistráte pochopili, že dnes to nie je o tom doviesť čo najviac ľudí zo sídlisk do centra (hisotirckého). Pracovné príležitosti sa stále zvyšujú práve v ostatných obvodoch, kdežto v tom prvom už tak prudko určite neporastú, ak vôbec. ?