Reply on: Sommelier #62916:
Ja nepatrím k extrémnym koľajofilom, takže si myslím, že nie je až tak nutné po zdvojkoľajnení a elektrifikovaní trate BA-DS a urobení S-bahna ťahať ďalšie koľaje do Vrakune/Biskupíc. Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?
Sommelier
Ty to máš pekne pomýlené. ASMN nikto rušiť nebude - z polovice budú musieť slúžiť diaľkovej doprave - čo je úplne správne. Na druhej polovici bude už spomínaná galéria moderného umenia a park.
Ále tá trať na Košickej je už veľmi blízko mesta a vobec tam nejde, takže nnapojenie veškeré žiadne, inak od terminálu je to pekných pár stoviek metrov, čo nikto šlapat nebude...
Celá prievozská bola koncipovaná na trať - všetky budovy spred 1989 boli odsadené od cesty. Od križovatky s Bajkalskou sa dá o5 normálne trasovať - až na ten autosalón, ktorý už ako som si všimol prenajali.
Nebudem sa baviť o vhodnosti napojenia cez Slovnaft - je to možno najlepšie, ale skús sa pohrať so zástavbou na Kazanskej - dlho lámal som si hlavu nad tým - ale bez veľkého búrania a buldozerovania to nemáš kadiaľ obísť.