Reply on: si #62825:
nechajme to tak... Ako si správne poznamenal - na peniaze si nikto siahnut nenecha - jedina moznost je v obmedzeni vykonov.Rozpoctove pravidla su zle.
To, že teraz DPB tych cestujucich z modrych autobusov len "doklepne" na miesto urcenia je tristné. Skrátka a dobre vozí odpad po SAD.
)
, z urcitych dovodov. Ludia, ktory sa mam obavali, nemali ani ponatia o tom, ze tam idem .
To len tak na okraj ?
Sommelier
Aj títo skupinkári však prestupujú - a je ich väčšina (pokial nerobia v centrale VÚB, či Poluse a pod.). Individuálne pešie túry z ASMN na Gotwalďák po spoločnej tarife takmer zaniknú.
Podstatné je, že každé (zo 4) Bratislavských P+R bude dobre napojené na sieť - podobne ako ASMN.
Záverom dodám, že prestupom na periférii skomplikujete a zhoršíte cestovanie malej časti klientov, z ktorých malá časť prejde do áut.
A na druhý záver dodám, že za tie peniaze pre DPB to rozhodne stojí.
Neodškriepiteľný fakt: Drastické riešenie možno spôsobí malý nárast IGK, ale z perspektívneho hľadiska pri neriešení dopravy bude nárast oveľa enormnejší.
Ja Vám položím inú otázku. Ako (ale seriózne) chcete financovat výstavbu systémov, ktoré majú spĺňať všetky pozitívne atribúty HD ?
Podotázka - To si myslíte, že sa to bude dať bez siahnutia na dotácie a tržby SAD ?