Reply on: tomas1 #62842:
dajme tomu, že dpb z jedného milióna neefektívne utratí 20 % - to je 200 tisíc, z čoho vyplýva, že keď dostane 5 miliónov navyše, neefektívne utratí približne podobných 20 % - z čoho vyplýva, že efektívne bude využitých 4 mil.
Neviem ako inak Ti odstrániť z hlavy tvoju nezmyselnú až detinskú narážku.
Ten výhľad 4 P+R je tak na 5 - 15 rokov.
Na začiatok Ti predostriem predchádzajúce otázky...
Neodškriepiteľný fakt: Drastické riešenie možno spôsobí malý nárast IGK, ale z perspektívneho hľadiska pri neriešení dopravy bude nárast oveľa enormnejší.
Ja Vám položím inú otázku. Ako (ale seriózne) chcete financovat výstavbu systémov, ktoré majú spĺňať všetky pozitívne atribúty HD ?
Podotázka - To si myslíte, že sa to bude dať bez siahnutia na dotácie a tržby SAD ?
A ešte jedna púre Teba - kedy si myslíš, že nastane tá správna nesučasná situácia ? Nikdy ?
Sommelier
Na auto nemá každý a už vôbec nie prakticky ! Sám veľmi dobre vieš, koľko musíš zarábať a koľko detí nesmieš mať, aby si ho uživil.
Na Slovensku zatiaľ nie je taká situácia, že by si niekoho mohol do HD lákať a ty to dobre vieš. Cestovanie HD je založené na iných pohnútkach a málokedy sa priamo konfrontuje s automobilom.
SAD - neSAD - presne to je ono - SAD sa nikdy nerozhodne pre postavenie niečoho alternatívneho - koľajového či vznášadlového - niečoho, čo by priamo mohlo zlepšovať situáciu dopravy. To je čisté poukázanie na to, že sa peniaze lejú do firiem, ktoré ich nevracajú naspäť v podobe perspektívneho zvyšovania efektívnosti služieb a rozvoja.