Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #254283:
Tak kedysi všetko brali viac dopytu linky 3 a 5...
Linka 7 v trase Rača- Obchodná- Tunel- Most SNP- Jesenskeho- Centrum- Obchodna- Rača by ponúkla zaujímau alternatívu ...
Len potom čo ďalej
L1 by musela ísť do Petržalky lebo 3ke by sa zhoršil interval na 4 minúty...
Momentálne je to asi najrozumnejšie vyriešené, lebo čakal som že z Petržalky nebude taký dopyt aký je...
Reakcia na: shaggy #254299:
Je to stiesnené a neprehľadné. Choď tam a presvedč sa osobne v špičke.
Snáď BID od decembra zruší všetky výstupy na stanici tak ako už zrušila SAD DS pred 2 rokmi, a snáď ešte viac liniek ukončí na Bajkalskej. Na Nivy by som ťahal len farebné linky, teda čo najmenej.
Reakcia na: david11 #254296:
L4 fajn, ale kým tá ele príde na novú dobu alebo trnavské mýto, a teda na významný prestupný bod, nebodaj na špitálsku, tak z HLST už dávno by som bol v cieli, sedel a pil kávu.
Reakcia na: shaggy #254298:
Mne a určite aj iným vyhovovalo zastavovanie na mestských zastávkach na, ktorých sa nestojí v trase z Petržalky. Úspora času.
Podobne bude priamy skôr na Nivách skôr ako cestovanie z Astronomickej či zo Z. Pieskov. Záleží kam cestuješ. L90,91 ťa tiež nevyloží na Jasovskej, ale ide až do centra.
Reakcia na: shaggy #254298:
Nepovedal by som, že nikto nemá problém, skôr to ľudia berú ako nutné zlo kvôli výlukám. L80 má problém odviezť ľudí do mesta aj keď ide vložený spoj s klbákom.
Reakcia na: Solider #254283:
Ide skôr o tú kratšiu otočku: ... - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Rača. A v tomto smere, aby bola spoločná zastávka Centrum s e-3. Cez tunel nie, to by naozaj vozilo vzduch. Cestujúcemu z Rače je väčšinou jedno, ak ide do iba do centra, či vystúpi na Vysokej, alebo na Mariánskej.
Reakcia na: bobitwo #254280:
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Reakcia na: gejza #254297:
Tie články nie sú relevantné, lebo neobsahujú tie informácie, ktoré som si pýtal. Myslím, že bulvár tu zdieľať nemusíme.
Reakcia na: david11 #254293:
Vlaky z Viedne/Rajky končia v Petržalke a nikto s tým nemá problém.
Reakcia na: shaggy #254290:
Len dávam linky na relevantné články ... nič viac ... a môj názor je, že prímestská doprava môže pokojne končiť na vstupných bodoch do Mesta
Reakcia na: 810zssk #254294:
V čom? L4 do centra cez Prestupný bod Trnavské mýto ďalej do Karlovky a Dúbravky, L50 cez Ružinov a Nivy až do Petržalky.

Z Predmestia :L3 v hustom intervale cez uzol Račianske mýto, centrum do Petržalky.

Myslím, že lepšie ako ukončené na Astronomickej, Zlatých pieskoch, či Patrónke a neviem , kde ešte sa ukončujú regio spoje mimo Nív.
Reakcia na: david11 #254293:
Nové Mesto je stanica o stupeň lepšia ako stanica v poli. Minimálne z hľadiska konektivity a ponuky spojov.
Reakcia na: david11 #254293:
Tak ale zas BANM je v prdeli sveta bez použiteľnej nádväznej dopravy, to chápem viac 🙂
Reakcia na: 810zssk #254292:
Tak aj pri vlakoch máš hneď neprekonateľný problém ak niečo skončí na N. Meste napr.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.

Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Reakcia na: Solider #254283:
Podľa toho aké kvantum sa ráno vozí v relácii Zochova - Chatam Sofér a poobede späť by to využitie malo. Keď tade jazdili L6,7 tam nebol River park a ani Zuckermandel, kde je množstvo kancelárii. Predtým tam boli tri vežiaky a jeden pavilón z výstaviska PKO.. No a mali sme aj zastávku Tunel pre linky jazdiace cez Tunel ďalej do Karlovky. Čiže vtedy tam bola ďaleko lepšia obsluha oproti súčasnosti.
Reakcia na: gejza #254289:
Ty si ako R. Augustín, aj ten trpel nezdravou fixáciou na túto autobusovú stanicu. Ja, ako majiteľ nehnuteľnosti v Bratislave, vnímam zvýšenie daní ako jednostranné rozhodnutie magistrátu.

Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?
Reakcia na: Solider #254287:
Aha, tým som si nebol istý.
Reakcia na: samkoh #254285:
Nielen nafty, ale takisto aj vody, piesku, atď.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.