Reakcia na: SZKV #56705:
Tá mapka je podľa konceptu územného plánu, v súčasnosti sme vo fáze návrhu územného plánu, no čo sa týka výhľadu trasovania trolejbusovej siete, zásadné zmeny tam nie sú. Celé to totiž počíta s nosným systémom v trase Petržalka - Hlavná stanica, čo by malo (podľa predpokladov) výrazne odľahčiť nároky na Nový most. Trolejbusy sú teda koncipované len ako napájač k metru. Či je to správne, hodnotiť nebudem.Inak zaujímavé na tom návrhu je aj to, že trolejbusové trate nie sú navrhované na Einsteinovej a Panónskej.
si
kedze na kosickom moste su pokial dobre viem osadene uz aj stlpy vhodne pre trolejbusovu trakciu tak myslim ze je totalna blbost potiahnut o 2 km menej trakcneho vedenia a prehanat to tadial na naftu... (myslim ze cena tych 2 km trakcneho vedenia (+nosne lana a/alebo vylozniky) by stale bola hlboko pod rozdielom ceny na vozidla s pomocnym pohonom...)