Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #56586:
No oni si môžu trieskať hlavu o stenu, ale my sa tu v tých vozidlách budeme musieť aj voziť... Aj keď aj Citelis s parohami rádovo lepší, než rozpadnutý plyňák naplnený po strop...

Re #56592 AAA: Tender na 15m autobusy bol vypísaný až po tendri na trolejbusy. To si chcel dať do súťaže body za kompatibilitu s vozidlami, o ktorých nákupe sa ešte len rozhodne?

Každopádne pokiaľ budú v budúcnosti vypisovať ďalšiu súťaž na trolejbusy a kritériom bude opäť len a len cena a za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom nebude ani bod k dobru, tak to bude skutočne donebavolajúca somarina. Protiargument by ale určite znel, že na Hroboňovej aj tak nikdy žiaden Solaris nikto nevidel...
Reakcia na: Sommelier #56615:
Napísal som Ti niekoľko konkrétnych prípadov, kedy ľudia v súčasnosti používajú k cestám MHD cez Dunaj Nový most a prečo by po vybudovaní električkovej radiály svoju trasu zmenili. Keďže ma ešte stále baví hádzať hrach o diskutérov, napíšem ďalší: Súčasná a-95 ma vyhodí na Šafárikovom námestí. Ak chcem ísť len do centra a nechce sa mi prestupovať na električku, je logické, že použijem a-93, ktorá ma k tomu centru vyhodí bližšie. Po vybudovaní radiály ma však aspoň jedna električka s hustým intervalom odvezie bez prestupu až priamo do centra, a to ešte bližšie, než to v súčasnosti robí a-93. Prečo by som naďalej chodil cez Nový most?
Reakcia na: SZKV #56606:
Možno je to tým, že zahraničné objednávky mávali v tom čase všade prednosť.
Re #56617 Puki: Ja by som skôr t-busy trasoval cez Nový most.
Reakcia na: Sommelier #56615:

Šuhajko, si úplne mimo. Koľko máš rokov? Osem? Zjavne nejazdíš autom, lebo by si nepísal tie drísty o Starom moste. Pre mňa ako vodiča auta je vo väčšine ciest najhorším možným mostom. Som za jeho uzavrenie pre IAD, odľahčí to križovatku na Šafárikovom námestí, zníži sa počet pohybov v nej a zvýši priepustnosť. Ale tebe tieto pojmy asi nič nevravia.
nevie niekto, čo je s 3515? vcera aj dnes jazdila na 66/5 3522 a bol tam vodič z 3515. Dostal nový voz alebo sa 3515 pokazila. Ak niekto viete, dajte vedieť a poprípade mi zašlite výpravu 66 na moj mail mrCheef@post.sk Dakujem
Reakcia na: si #56620:
Jop, sekol.....

Podla grafu vyuzitia mostov na strankach spolocnosti metro a.s. bude dopravne zatazenie Pristavneho mosta v roku 2035 nizsie ako je dnes. Su sikovni...
Reakcia na: Sommelier #56616:
pribrzdeny si asi ty... alebo mozes skusit experiment s uzatovrenim stareho mosta opat (a myslim ze dopadne este menej tragicky ako pred tymi X rokmi kedze odvtedy pribudol dalsi most)
okrem toho, pozri si cisla o mnoztvach vozidiel prechadzajucich cez jednotlive mosty (mozno uz bude niekde aj hodnotenie stavu po otvoreni mosta kosicka) a zistis ze cez ten most prejde oproti tomu zvysku dost malo vozidiel (zato jeho nestastne zaustenie do cestnej siete na strane sposobuje asi najvacsie zacpy v CMO co sa najazdov/vyjazdov z mostov tyka)
ty ale asi byvas niekde medzi starym mostom a namestim hraniciarov a cestujes pravidelne autom na safarikovo nam. a tak sa ti ta cesta asi brutalne predlzi a predrazi a skusit to v MHD asi nechces ani nahodou...

Re #56615 Sommelier: "Ked sa bavime o Apollo... Neodbocis na Einsteinovu (zatial) lebo to niekto nedomyslel." nesekol si sa nahodou o jednu ulicu ? 🙂
Reakcia na: Puki #56617:
Aku elektricku? Ved predsa ideme snivat o tom, ze raz bude metro ?
Reakcia na: Sommelier #56615:
Hlupost - ked idem autom, tak Stary most pouzivam len ked musim, lebo sa nan/z neho dostanem NAJHORSIE. A to nech idem odkialkolvek kamkolvek cez Dunaj.
Reakcia na: Sommelier #56615:
Na Einsteinovu odbočíš bez problémov!!! Ale asi hovoríš o Bosákovej, to sú muchy, ktoré sa doriešia (mimochodom značenie je opäť posunuté, takže môžeš ? ).
Most Apollo má vynikajúcu perspektívu z hľadiska T-busov do Petržalky. Alebo dopravnej obsluhy k zóne Pribinova.
A kam by si tak narval tú električku? Na nový most? Prístavný? Lafranconi??? ?
Reakcia na: si #56565:

jo. Super ! 28. marca 2002. Za 4 roky nepribudlo v BA ani jedno auto.
Si niekde pribrzdeny alebo z tvojho komunikacneho slovnika vyplyva, ze si neschopny sa vhodnym sposobom vyjadrovat a vyplyva z toho neschopnost mysliet dopredu na zaklade skutocnosti, ze tak ako bolo aj bude ?
Reakcia na: Mike #56585:
Ked sa bavime o Apollo... Neodbocis na Einsteinovu (zatial) lebo to niekto nedomyslel.
Poukazujem na to, ze most pre gumenu dopravu v miestach stareho mosta je velmi vhodny. Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany. Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie.
Seknut tuto dopravnu tepnu pred vybudovanim DOBREJ nahrady (co je Apollo len ciastocne) je riesenie na ake sme si zvykli, ze ?
A najlepsie na tom je, ze ked obrazne poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych (mozem-nemusim byt daleko od pravdy) je rozhodne narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba riesenim hodnym odsudenia na zakaz vykonavania akejkolvek cinnosti vo verejnoprospesnom zaujme do konca zivota s celosvetovou posobnostou.
Aj tak ide o peniaze a parcely v okoli drahy. Takze sme tam kde sme boli. A neviem si na to zvyknut. ?
Reakcia na: don ikarus #56608:
čo to píšeš za nezmysly? akou rečou hovoríš?
Reakcia na: tomas1 #56612:
oznacovace sa blokuju bud po 15 sekundach alebo po prejdeni vzdialenosti 40 metrov, cim sa berie do uvahy prejdenie vzdialenosti dlzky nastupnej hrany
Reakcia na: Red-Hawko #56594:
Počul som o tom, že niekto sa sťažoval, že boli označovače zablokované skôr ako po 15sek. Ale najlepšie by bolo, keby "tvojtatko" špecifikoval....
Reakcia na: tvojtatko #56587:
Najlepšie ako neplatiť pokutu je, ako som sa minule dozvedel, dať lístok o pokute kamarátke, čo má kamarátku čo má kontakty v DPB. Jj, klientelizmus je u nás proste všade... ?
pokial som niekoho nastaval z clenov imhd,posilajte staznosti
su aj vacsie problemy,ako napr, nevyhriaty ikarus,dnes som bol svedkom zavodu dvoch ikarusov -ikarusa 435 a ikarusu 280.Jednoznacne vyhrala 435 pretoze ma prevodovku hydra-matic.A preto si myslim,ze to je vacsi problem,No najvacsi je mala frekventovanost.--vysoka odmlka medzi spojmi-- a to sa za socializmu nemohlo stat.TAk napr.moj dedo-komunista chodil pravidelne autobusom.A preco ?Lebo tyto hajzli kapitalisticky okradaju imhd a seru na vsetkych cestujucich,lebo si vozia svoje zadky v sluzobnych autach ako napriklad BMV ,AUDI.... Mali by sa vozit v IKARUS,KROSA,TATRA... ?
Majka z Vrakune alias Majka z gurunu ?
Reakcia na: 81-71 #56557:
Já vím, ale přece jen je typičtější ta starší verze a hlavně jsem to myslel tak, že zatímco poslední bratislavská série v ČR je zastoupená poměrně významně, T6 s klasickým interiérem zůstaly (kromě pár kousků v Ostravě) jen na Slovensku. A šlo mi navození představy, jaké by to bylo, kdyby soudruzi místo rozvrzaných T3 s laminátovými sedáky dělali už v 80. letech T6 se standardem těch nejstarších bratislavských!
A ještě bych nějakého znalce starých poměrů poprosil o jednu informaci- v té Rize totiž jezdí i klasické T3 se sedáky jako v KT8 (resp. nejstarších T6)! Tak by mě zajímalo, jestli je to původní podoba T3SU, odkdy se to sovětským soudruhům takto dodávalo a jestli tam vůbec někdy pod pr... měli klasický laminát, jako naši cestující. Děkuju

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.