Reakcia na: SZKV #56522:
No,trat v Ružinove ma aj žlab na tretiu kolaj v paneloch BKV. Ked to uz robili,tak na prejazdoch tu tretiu kolaj do toho žlabu aj vlozili,aby sa nemusela znova obmedzovat premavka. Takto pri rekonstrukciach postupovali na vela miestach. Ano aj na Žel.St. Bratislavy-Vinohrady. Ked uz bola rozkopana cesta,tak to tam vlozili,aby nedoslo v buducnosti znovu k zbytocnemu obmedzovaniu cestnej dopravy. Takto sa postupovalo aj inde, Žel.st. Bratislava-Nové Mesto samotne obratisko,tusim aj pri odbocke s Vajnorskou, Žel.St. Bratislavy-Vinohrady pri odbocek cez cestu aj na samotnom obratisku,obratisko v Karlovej Vsi. No a defakto vsetky radialy su spravene tak, ze sa posunie iba jedna kolaj, prasce su obojrozchodove,ako som uz v minulom prispevku pisal.
Papyr
Vodic bol predvcerom odsudeny na 4,5 roka nepodmienecne.
V Prahe je povolena rychlost jazdy cez vyhybky 15 km/h, rychlost tej elektricky pri vykolaji dosahovala 30 km/h.
Druha vec je, ze krizovatka Karlovo namesti je najfrekventovanejsim miestom v ex-CS, kade elektricky jazdia. Po tomto trojuholniku prejde za spickovu hodinu 160 elektrickovych suprav na 10 linkach. Opotrebenie kolajnic je tam teda znacne, zaroven pripadna vyluka na Karlovom namesti rozhadze velmi silne linkove vedenie v celom meste, vylukami sa preto setri. To je dosledkom toho, ze sa v 80. rokoch zrusili mnohe elektrickove trate v centre a trat I.P.Pavlova-Jecna-Karlovo nam. musela pobrat linky odklonene z Vaclavskeho nam. a dnes predstavuje v podstate jedinu spojnicu Vinohrad s centrom. Obist sa da len zlozito, bud tratou Flora-Olsanske nam.-Hlavni nadrazi-Jindrisska-Lazarska-Karlovo nam., alebo I.P.Pavlova-Bruselska-Nusle-Albertov-Karlovo nam.
Vinnikom teda nie je len vodic sam, ale aj nespravna politika rusenia elektrickovych trati s naslednym pretazovanim tych, co zostali. Kazdopadne NIC Z TOHO NESUVISI S ROZCHODOM 1435 mm!