Reakcia na: Red-Hawko #55459:
a nevieš mi teda povedať kolko elin je v BA s pluhom resp či sa dá pluh namontovať aj na nejaku z elín bežne premavajucich v BA na linkach

)
Keď už tu o tom debatujeme, prikladám grafickú časť návrhu ako prílohu.

Na druhú stranu, nadpolovičná dĺžka viedenských U4 a U6 nie je podzemná, takže tunelovanie nie je jediná možnosť spoľahlivej dopravy. Dokonca aj povrchová úrovňová doprava ako električky môže mať o dosť vyššiu spoľahlivosť pri vylepšených technických opatreniach na jej zabezpečenie (vyhrievanie výhybiek, zníženie počtu kolíznych miest, ...)
aquila
ohladne U4, tam je mimo koncov vlastne temer kompletne podurovnove riesenie. z velkej casti v "otvorenom" zareze ked to tak poviem.
centrom ide U4 vyslovene v podzemi. zhruba od stanice karlplatz ide v zareze.
inak ja si osobne predstavuje bratislavsku rychloelektricku ako U6, kde mimochodom jazdia elektricky a nie metra
ohladne tvojej predstavy vystavby elektricky. ak by to vyslo, tiez som neni proti, ale pochybujem, ze to tak pojde a zostane to na bode ze budu chciet tak ci tak stavat tunel pod dunaj a na tom to zamrzne.
ohladne vyuzitia zeleznic, myslim ze to je viac nez dobry navrh
a tiez si myslim, ze by nebolo zle ho skombinovat.
v podstate by zatial stacilo keby sa okrem stanice filialka urobili aj nivy (miesto tam je) a je to v pohode ..
no vidis, tak nakoniec sa zhodujeme plus minus
len ako hovorim, realita je ina a bude velmi ina.
ja osobne neverim, docasnemu napojeniu na safku ... bojim sa ze to bude minimalne do roku 2035-2040 to trvale ..