Reakcia na: 81-71 #55441:
Ako som sa dozvedel, ak by Horehronec meškal, akcia nás počká.

Na druhú stranu, nadpolovičná dĺžka viedenských U4 a U6 nie je podzemná, takže tunelovanie nie je jediná možnosť spoľahlivej dopravy. Dokonca aj povrchová úrovňová doprava ako električky môže mať o dosť vyššiu spoľahlivosť pri vylepšených technických opatreniach na jej zabezpečenie (vyhrievanie výhybiek, zníženie počtu kolíznych miest, ...)
videl si ake su najnovsie opatrenia a ako metro zrekontruovali ?

Určitá časť ochranárov nemala dôvod pred výrubom protestovať - stromy stáli a na pohľad im nič nebolo ... tak čo riešiť?
A ako vieš, že sa ochranári o nič nesnažili? Problémom skôr je, že činnosť ochranárov je prakticky nehonorovaná a tak sa do toho okrem pár nadšencov nikto nehrnie a vzhľadom na kopu problémov tiež nemôžu riešiť všetky (mimochodom v ochrane zelene prebehlo posledných 15 rokov dosť veľa akcií), čiže napr. taký brihády v celkom zachovalom parčíku (z hľadiska stavu stromov) nebol až tak veľmi aktuálny. Mimochodom, v takom HP majú tiež problémy s vilkami, niektorí "susedia" si už posunuli plot o nejaký kúsok na úkor parku ... inak proti výrubu parčíka pred tunelom boli zrejme aj nadšenci z HP
aquila
narazal som na to, ze keby sa mesto a ZSR dohodli, mohla budovat metro v konecnom variante a v docasom a zcestnom napojeni na safku ...