Reakcia na: Beus #54471:
nesúhlasím s tvojím tvrdením že K2 sú na tom rovnako ako K2S ani s tým že je rozdiel len medzi konkrétnymi vozmi,a to z dôvodu spôsobu regulácie a s tým spojené jazdné vlastnosti ktoré sa neodvýjajú len z toho či nejaký voz predbehne druhý. Predkladám moje hodnotenie vozov podľa typu výzbroje aj + a -.K2:UA12
-nemožnosť udržať stabilnú nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
-horšie dynamické vlastnosti
-vyššie tepelné zataženie motorov z dôvodu spojitej regulácie
-horšie brzdné vlastnosti
-vysoká spotreba energie a velké straty
+voz pôjde aj na nízke napätie v troleji bez problémov čo sa prejavý hlavne v zimnom období počas námrazi vedenia
K2S:TV14,K2G:TV8
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 30%
tomas1
Spravili z toho už od Zlatých pieskov diaľnicu v obci, teda max. 80kmh, predbiehanie možné aj sprava. V praxi to funguje tak, že vačšina vodičov ide 130 a tí najpomalší sa akoby naschvál cpú do ľavého. Predbiehanie z rozdielom 50kmh zprava nieje podľa mňa nejak bezpečné. Neviem, čo tým sledovali ale tá diaľnica je objektívne nebezpečnejšia ako predtým. ? Toť len konštatovanie stavu, vyhláška sa tam porušuje vo veľkom, chlpatí si prídu na svoje. Priznám sa, mne sa tiež ani napriek veľkej snahe "nepodarilo" spomaliť pod 120. ?