Reakcia na: untrop #53277:
						
			 myslim ze pracovne doby su uz pomerne dost rozlozene co sa neda povedat o zaciatku skoly a rannych dochodcoch ktori sa kdesi hrnu, riesenim by bolo naozaj posunutie zaciatku skoly aspon o 0.5-1hod + rozdielne ceny listkov (obzvlast pre dochodcov) v spicke a mimo spicku nech si rozmyslia ci sa naozaj musia niekde trepat s pracujucimi/studujucimi ludmi ktori nemaju na vyber a zasierat im kapacitu busudodnes nepochopim preco DPB nema rozdielne ceny listkov pre spicku a sedlo, ked je rozdiel v kapacite a pohodlnosti prepravy rozdielny ale na druhu stranu treba aj ludi viac motivovat, myslim ze v spicke by mohli byt listky lacnejsie (spoje chodia plne vytazene - lacnejsie), naopak v sedle drahsie kedze spoje nejazdia natolko vytazene, co by vsak sposobilo este vacsie pretazenie spicky takze specialne dochodcom by som vyrazne zdrazil spicku a zlacnil sedlo
u telefonnych operatorov sme na to zvyknuti bezne, preco nie u MHD kde tomu jej kapacity a realita tiez zodpovedaju...
						
						
 Ked prejdu dva 15m, dva 18m neprejdu? 
Spectre
Re #53256 Sommelier: detto...
Re #53260 Sommelier: Čo je to tá mestotvornosť? Ten termín je mi v tejto súvislosti akosi zahmlený.
Mimochodom, nie sú to len tri metre. NP 15m bus má pomalší nástup a výstup vä. Od druhých k tretím dverám má vždy usporiadanie 2+2. Vzadu má nejakú peknú krabicu, keďže je to NP.
Ozaj, a s tým jedným IGK to vôbec nezávisí od dĺžky smradobusu, ale skôr od jeho jazdných vlastností.
Inak so svojimi skromnými názormi máš na magistráte všetky dvere otvorené