Juro: nie vsetky TAM maju drevene sedacky, ale tiez si myslim ze do BA su prave tie drevene najidealnejsie, maju najdlhsiu zivotnost, lahko sa cistia... Zvuk motora je dany tym, ze TAM ma motor relativne maleho objemu a preto pracuje vo vyssich otackach ako je tomu u inych vozidiel. A jazda vopred casoveho planu ? ak si odmyslim ze niekto pride na zastavku nacas a zdrhne mu bus, ten zvysok cestujucich je tomu len rad, skor sa dostane na miesto urcenia, pripadne stihne prestupit a ak ma cestovny listok tak pri casovej tarife sa s nim dostane dalej. Nielen mojim dojmom je, ze chronometraze na linkach v BA su totalne na , (minimalne na niektorych linkach) - ako priklad uvediem linku 50, kde nam jeden vodic ukazoval, ze ta trasa (vtedy zo safarikovho nam) sa da uplne v pohode spravit za polovicny cas, ani sa nemusel neak ponahlat; takze asi pre toto nam jazdia vozy ako slimaky a to je vraj snaha o zvysenie preferencie MHD a zrychlenie dopravy...
13sk
A co sa tyka autobusu mojho detstva,tak je to suverenne TAM.Keby aj nebol dakedy,tak staci zazit v2411/34-ka/ cestu o cca20,30 do mesta z Dubravky a ani sa potom necudujem,ze som sa viezol este pol trasy spat do Dubr.:-)Hlavne ked v nej je okolo 10 pasazierov pocas celej trasy.Tak som sa ani necudoval,ze na Racku cakal 5minut do odchodu,hoci z Dubr. isiel presne.