Nasiel som o tych busoch clanok...ten posledny odstavec neviem ci patri k tym 200 milionom ,alebo 32 milionom lebo inak ? http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442688 a este jeden http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442689
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách.
Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
Spectre
Ik4xx môžu byť vizuálne v dobrom stave, avšak väčšina vozov je nejakým spôsobom rozrýpaná (či už tuzing od vodiča, alebo z dielne
Pokiaľ by ti nevadili hrozné jazdné vlastnosti, nervy pri štartovaní a vysúšanie sa na plničke, tak by pre Teba bol dobrou voľbou aj nejaký novší kĺbový plyňák.