Dnes som isiel o cca 00:40 cez Karldorf a videl som medzi zastavkami Jurigovo namestie a Nad Luckami vrcharske hybridne vozidla (tie cestne) na kolajach, jedno v kazdom smere. Vrchari tam cosi stvarali s vedenim, vedla zastavky tramvaje Segnerova smer mesto stala Elzacka vrcharska Karosa. Neviem ci sa chystali zvesit aj tento usek retiazkoveho vedenia. Ale co ine by tam asi robili? Kazdopadne ten, kto toto navrhol, presadil a schvalil si zasluzi aby visel na vylozniku za ... ?
marko
Stále nemôžem pochopiť, ako ľudia čo nebývajú v Petržke stále presviedčajú domácich, že sa im spoje zlepšili - blbosť! Ja tiež nehovorím o linkách napr.v Lamači - kam zájdem iba príležitostne. Jediné (!) čo sa mi zlepšilo je spojenie na Bajkalskú a Polus (98), 95 som pred tým veľmi nevyužíval a tak je tomu aj teraz - však prestupná el.12 má 12 min. interval. A trasa sa papierovo skrátila o 5 minút (reálne možno o tri).
A 99? Už to poviem na plnú hubu: to vymyslel niekto, čo ozaj musel niečo vymyslieť a nič ho nenapadlo a tak si povedal, že by mohla mať Petržka svoj vlastný bus. Čo by nemuselo byť na škodu, ale nie s jej súčasnou trasou. A nevšimol som si, že by ju pochválil Technopol al. galiyosha ktorým tiež stojí pred domom. Nedá sa totiž použiť ako prestup.bus - to je 98.
hoppusmark: Ano električka do Petržalky mala byť prioritou pre hl.mesto. Ale namiesto toho sa financujú iné, akože dôležité veci.
tr3mp: Cestoval som pravidelne el+90 (ako alternatíva k 93) k bot.záhrade. Bola to perfektá kombinácia, stačilo si pozrieť jej odchody - čo nebol problém. A el.pod mostom chodia častejšie ako na Kapucínskej.