Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas1 #51921:
Sorry, ale CP opravdu vychází pod ŽSR. Aspoň tak to stojí na přebalu...
Sommelier: zas vytahujes mackopsa? A z Kyjeva by sem take nemohlo chodit? Ved by sme vramci vystavby NDS v BA mohli prepojit jednotlive metra od Londyna az po Moskvu v osi zapadvychod a od Helsink po Ateny v osi severjuh, nie? Ved aj tam raz ciesie dietky budu skolopovinne... A aj Klara Orgovanova bude mat jednoduchsie cestovanie na Helsinsky vybor...
tomas1: cestovny poriadok vydavaju ZSR, nie ZSSK!
Galiyosha, urbanistika Petrzalky: ja mam z rovnakeho zdroja (JPP) blizkeho niekdajsiemu GIB, ze (?vitazom, zucastnenym?) boli Japonci, ktori tam chceli v povodnych luznych lesoch stavat baraky 18-24 poschodi vysoke tak, aby sa vzajomne netienili. Co najmensie zasahy do povodneho ekotopu a fungujuca infrastruktura vratane NDS (metro) mali byt samozrejmostou. Pocet obyvatelov do 200tis(!)... Zial, ziadny papier som k tomu nikdy nevidel, viac o tom neviem.
Reakcia na: Technopol #51858:
Ale aj 1 spoj navyše je lepší ako žiadny. ?
Reakcia na: Ámos Keynes #51912:
1.čo sa týka odchodov, máš pravdu velmi vela ich nebolo využitých ale čo sa týka L99 tak mi povedz kam sa s ňou dostanem ?
2. čo sa týka 87 do nej sa nenavážam ale pravda je že cez prístavný most je to menej km aj ked niekedy viac času
3.čo sa týka logiky niektorých ludí pri cestovaný tak vážne pochybujem
4. s tou L 93A a B by sa to teda spravilo že L93A by bola normálna linka s 8minutovým intervalom +v sedle 12 a L93B iba premávala iba v špičke (8) ako doplnok
5. napr L95 naozaj nieje v useku Vyšehraská - Romanová odkázana na 3 minutový interval dal by sa zväčšiť a spraviť napr L95B Prokofievova -šafko (premáva iba v špičke)-a ušetria sa pri tom spoje
a nakoniec tými linkami A a B som chcel iba skusiť urobiť nejake riešenie pretože musíš uznať že autobusy 2-3 zastávky pred konečnou už vozia iba vzduch a tým že ich trasa by bola rovnaká len ku koncu by sa rozišla by sa to dalo možno odstraniť
Reakcia na: tomas1 #51901:
no mi tu vadi, ze je to tu stale rovnake.. rad sem chodim, ale preco napr. do galerie nepribudaju pomaly nove foto z updatov, proste je to tu stale o tom istom.... ? ? ? ?
Reakcia na: inTony #51917:
Aupark - "nieco" + 50 k stadionu
TPD + peso
Reakcia na: Red-Hawko #51922:
to nemala byť reakcia na teba... ale na ten obrázok čo si tam dal.. všeobcne pre všetkých
Reakcia na: inTony #51919:
a co ja z tym mam? Preco to mne pises? A aj tak toto sa preberalo uz daavno, ale asi preklep..

Re #51913 galiyosha: A co tak celu 5trzku zburat a postavit tak ako maju americke mesta, vsetky ulice do praveho uhla ?
#51907 Martin Fundárek: "Pozri si cestovný poriadok ŽSR a uvidíš, ako tam vyzerá "intervalová doprava"."
- ? ? ?, ŽSR nemá CP! Myslel si cestovný poriadok ZSSK?
_________________
#51908 Martin Fundárek: Čo ti vadí na urbanistickom riešení Petržalky? Podľa mňa je návrh dobrý, akurát nejakí debili rozhodli o nepostavení infraštruktúry - hlavne nosného systému MHD. A druhý dôvod súčasných dopravných problémov je, že Petržalka proste nebola projektovaná v súlade s dnešnou mainstreamovou IGKkultúrou.
Toľko k urbanistickému riešeniu, keď by sme to chceli zobrať komplexne, potom sa môžeme ešte rozprávať o fušerskom vyhotovení a údržbe... Ale to je už offtopic. ?

A to s tým útokom je nezmysel.
________
4 galiosha: Najprv bola na 5ržku vypísaná medzinárodná súťaž, nikoho ale nevybrali, potom to zadali domácim.
Reakcia na: Red-Hawko #51898:
jasne že majú.. to závisí od úseku trate.. 70 km/h ani nieje povolené.. ale to len preto lebo to niekto vymyslel.. na niektorých úsekoch by kludne mohla ísťa j 80 km/h..
Reakcia na: Red-Hawko #51899:
v Aténach je reťazovkové vedenie... ale v Karlovke ho musia zrušiť
Reakcia na: Ámos Keynes #51912:
štadión je dosť ďaleko... 59 tam nestojí
soro to mal byt iba jeden prispevok ale daco sa doje.alo
Reakcia na: Ámos Keynes #51912:
Zober si to tak ze aspon vecer tam nebudu tie eliny furt cengat (myslim ze su tam aj normalne byty) ale keby tie svetla boli povedzme oranzove tak by to aj cez den fungovalo... podla mna je to dobry napad...
Reakcia na: Ámos Keynes #51912:
Zober si to tak ze aspon vecer tam nebudu tie eliny furt cengat (myslim ze su tam aj normalne byty) ale keby tie svetla boli povedzme oranzove tak by to aj cez den fungovalo...
Reakcia na: Martin Fundárek #51908:
Ja som to tiež kdesi počul/čítal, ale veľmi by som tomu neveril.

O čosi dôveryhodnejšia mi pripadala druhá klebeta, že Petržalka bola pôvodne navrhnutá pre asi 50 tisíc obyvateľov. Šlo len o štvor- a šesťposchodové obytné bloky, práve tie kľukaté. Medzi nimi mal byť dostatok zelene, boli vypočítané tak, aby si navzájom vôbec netienili. Spomínali sa nejakí fínski urbanisti a s pôvodným konceptom vyhraná architektonická súťaž bohviekde. Potom prišiel komunistický úradník a povedal, že na taký priestor sa musí zmesiť nie 50, ale 150 tisíc ľudí a priestor bol zahustený ďalšími domami (rovné osemposchodové bloky, dvanásťposchodové vežiaky, terasy). Všetko od agentúry JPP.

Celkovo sa už dlhšie pokúšam vyhrabať históriu vzniku Petržalky, kto ju projektoval, kedy a na základe akého konceptu. Ak by ste niekto mali tieto informácie k dispozícii, dajte mi vedieť. Vďaka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.