Reakcia na: Ámos Keynes #51912:
1.čo sa týka odchodov, máš pravdu velmi vela ich nebolo využitých ale čo sa týka L99 tak mi povedz kam sa s ňou dostanem ?2. čo sa týka 87 do nej sa nenavážam ale pravda je že cez prístavný most je to menej km aj ked niekedy viac času
3.čo sa týka logiky niektorých ludí pri cestovaný tak vážne pochybujem
4. s tou L 93A a B by sa to teda spravilo že L93A by bola normálna linka s 8minutovým intervalom +v sedle 12 a L93B iba premávala iba v špičke (8) ako doplnok
5. napr L95 naozaj nieje v useku Vyšehraská - Romanová odkázana na 3 minutový interval dal by sa zväčšiť a spraviť napr L95B Prokofievova -šafko (premáva iba v špičke)-a ušetria sa pri tom spoje
a nakoniec tými linkami A a B som chcel iba skusiť urobiť nejake riešenie pretože musíš uznať že autobusy 2-3 zastávky pred konečnou už vozia iba vzduch a tým že ich trasa by bola rovnaká len ku koncu by sa rozišla by sa to dalo možno odstraniť
galiyosha
O čosi dôveryhodnejšia mi pripadala druhá klebeta, že Petržalka bola pôvodne navrhnutá pre asi 50 tisíc obyvateľov. Šlo len o štvor- a šesťposchodové obytné bloky, práve tie kľukaté. Medzi nimi mal byť dostatok zelene, boli vypočítané tak, aby si navzájom vôbec netienili. Spomínali sa nejakí fínski urbanisti a s pôvodným konceptom vyhraná architektonická súťaž bohviekde. Potom prišiel komunistický úradník a povedal, že na taký priestor sa musí zmesiť nie 50, ale 150 tisíc ľudí a priestor bol zahustený ďalšími domami (rovné osemposchodové bloky, dvanásťposchodové vežiaky, terasy). Všetko od agentúry JPP.
Celkovo sa už dlhšie pokúšam vyhrabať históriu vzniku Petržalky, kto ju projektoval, kedy a na základe akého konceptu. Ak by ste niekto mali tieto informácie k dispozícii, dajte mi vedieť. Vďaka.