Reakcia na: Technopol #51825:
Veď ja som ani nečakal. Cestoval som na Záporožskú. Buď som použil 80 na Dvory (91/191 išli už skoro v tom istom čase ako 90, na ne čakať nemalo zmysel) a z tade pešo 10 minút na Záporožskú (vlastne ešte kúsok ďalej v tomto smere). Takže som buď používal 63+81 (Kooperatíva - SAV rozhodne nie je prestup na hrane = peší presun, naviac 81 mi vždy zdrhla pred nosom, takže + interval 8 min.). Alebo kombinácia 63+83/84+81/180 - čo sa aj napriek dvom prestupom ukázalo ako najlepšia kombinácia. Ale aj tak je súčasná 30+88 pre mňa lepšia aj z hľadiska naplnenosti, času cesty a dôb čakania pri prestupe.
Ámos Keynes
Ak prepocitam zvysenu kapacitu na L68, 80 a 98, tak je to na
Novom moste o 400 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 80 osob na 12m bus)
Moste Apollo o 550 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 110 osob na klbovy autobus)
Pristavnom moste o 275 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 110 osob na klbovy autobus)
Takze oproti staremu systemu je to o 7,4% viac a oproti povodnemu navrhu z 5.9 je to 3,3%