Reply on: Technopol #51837:
No, myslim, ze to nebolo celkom tak ...Ked mas viac liniek s mizernejsim intervalom, a ujde Ti spoj, tak si sice mozes vymysliet nahradnu trasu s prestupom, ale vzhladom na mizerne intervaly zasa mozes pri prestupe stratit dalsich 15 minut niekde inde, cim sa cas cesty moze zhorsit natolko, ze by bolo vyhodnejsie radsej cakat tych 15 minut na dalsi spoj.
Za stareho linkoveho vedenia musel clovek, ak chcel uspiet, planovat s cestovnymi poriadkami (a tie, aspon ja, vsetky v hlave nenosim), dnes pri kratkych intervaloch sa planuje trasa ovela jednoduchsie ...
Ámos Keynes
Ak prepocitam zvysenu kapacitu na L68, 80 a 98, tak je to na
Novom moste o 400 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 80 osob na 12m bus)
Moste Apollo o 550 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 110 osob na klbovy autobus)
Pristavnom moste o 275 osob/hodinu (pri ratanej kapacite 110 osob na klbovy autobus)
Takze oproti staremu systemu je to o 7,4% viac a oproti povodnemu navrhu z 5.9 je to 3,3%