Reply on: Technopol #51837:
No, myslim, ze to nebolo celkom tak ...Ked mas viac liniek s mizernejsim intervalom, a ujde Ti spoj, tak si sice mozes vymysliet nahradnu trasu s prestupom, ale vzhladom na mizerne intervaly zasa mozes pri prestupe stratit dalsich 15 minut niekde inde, cim sa cas cesty moze zhorsit natolko, ze by bolo vyhodnejsie radsej cakat tych 15 minut na dalsi spoj.
Za stareho linkoveho vedenia musel clovek, ak chcel uspiet, planovat s cestovnymi poriadkami (a tie, aspon ja, vsetky v hlave nenosim), dnes pri kratkych intervaloch sa planuje trasa ovela jednoduchsie ...
Technopol
A ešte také malé 2 ukažky:
1. zober si dnešnu L93 interval 3 minuty Ak by si z toho spravil 2 linky s 6 minutovým interavalom povedzme 90 ( vyšehradská - Lúčanka - Tesco - dvory - Nový most) a druhá L93 tu trasu čo dnes tak ti vyjde že väčšina trasy tesco - dvory maju ten istý interval 3 minuty ale obslužia väčšie okolie
2. napr zastávka Technopol dnes L95 poobede interval 4 minuty = 15 odchodov za hodinu predtým L78(7) 81(6) 85(5) 97(3) (92 a 198 nerátam lebo tie zostali) maly dokopy pri poludnajšiej špičke dokopy za hodinu 21 odchodov + som sa dostal na viac miest čiže netrebalo nové nosne linky ale upraviť trasy tých starých napr zlučením 96 a 85 alebo ako sa aj stalo 68 a 86 atd .. čiže preto to nepovažujem za efektívne aj ked preprava sa určite zvýšila