Reakcia na: debil #51522:
Noo, malo by ísť o rekonštrukciu. Cestná časť by mala byť demontovaná, a pre električky by sa mala využiť železničná časť mosta, keďže je v lepšom stave. Cestnú a železničnú časť tvoria dve osobitné mostovky. Piliere by nemali byť zrušené, mostovka by sa mala zvýšiť, aby vyhovovala plavebným podmienkam. Železničná časť by mala byť zvojkoľajnená, a to tak, že v strede by mala byť rozrezaná a dobudovaná. Na moste by mal byť chodník a cyklotrasa, uvažuje sa sčasti aj o automobilovej doprave, čo sa mne osobne veľmi nepozdáva, alebo jedine zo smeru z Vajanského nábrežia. Je jasné, že rekonštrukcia bude ešte pred začatím prevádzky električiek do Petržalky.. šak kade by inkode chodili.. Dá sa povedať že rekonštrukcia je súčastou výstavby koľajovej trate do Petržalky. Toľko základ..
Tramvaj ako taká je síce vhodná do veľkých miest ale kde aj spoľahlivo funguje metro. Kedže tu je len tramvaj a metro nie , chceme to riešiť nosným systémom teda , prečo tu rozmýšlať zasa len o nejakej udržbe tramvaje - čo podľa mňa nikam nevedie a nie o jej renovácii na lepšiu a plnohodnotnú prepravu. V meste vravím o rýchlosti 75 km/h . Semafor ktorý určuje rýchlosť žel. vozidlam by bol dôležitým doplnkom aby elina nestála vlakoelina za elinou na zastávkach.
BigMac