Stale si kladiem otazku, co bolo tak neznesitelne odpudive na niekdajsich nosnych linkach, resp. ich torze, co tu este nedavno bolo. Co je na tom zle, ked na jednom konci mesta nastupim a na druhom vystupim? Pamatam si este davne linky 37, 53, 54, 55(86), 104(neskratena 83), 105..., ale nespominam si, ze by chodili prazdne. Napr. expresom 105 sa dalo prejst z Race do Dubravky omnoho rychlejsie nez elektrickou 5. A takych prikladov je vela. 37 a 53 boli podla mna genialne linky, jedna spajala autobusovu stanicu a Hlavnu stanicu so zapadom Petrzalky, druha s vychodom. Tiez 54 - isla cez vsetky dolezite uzly, Zochova, Racianske myto, Trnavske myto, Bajkalska, Tomasikova-Ruzinovska. Argumentuje sa tym, ze nie je dostatok vozidiel. Ale ako to uz niekto predtym pisal - koho to je problem? Maju ich dopravnemu podniku kupit cestujuci? Dopravny podnik sa nestara, odkial ja vezmem takmer 2000 Sk na stvrtrocny listok. A ked je teda nedostatok vozidiel, tak nie je rozumnejsie rozdelit ich medzi napr. 10 zmysluplnych liniek nez medzi 10 nepremyslenych nepodarkov? Dalej co sa tyka tej reportaze na JOJ-ke, nemyslim, ze bola na 100% objektivna, ale aj ja sa priklanam k nazoru, ze tie zmeny skor vyhovuju DPB nez ludom. (len ma teraz zastancovia tzv. modernych europskych trendov neroztrhajte...) ?
Kami
d3k0: miesto plagatu by sa mohli vytiahnut vozy z ohrady a volne porozhadzovat po trasach liniek. Napis by znel: "nad tymito autobusmi kruzia supy, ked sa na tie zvysne pozrie Jastrab, budete radi ak ostane aspon linka 99".
megaloman: dnes som otestoval krizovatku Farskeho. Signalny plan pre chodcov uplne nahovno! Aaale ...
... kym som sedel v 99, preletela okolo 95. Cez prechody som siel poctivo, cca 2 minuty. Bez cakania som mohol nastupit do dalsej 95. Potom aky problem?