Reakcia na: galiyosha #49817:
Mam podobnu skusenost, na zastavke Lucanka stala L93 a L98 prave prichadzala a vodic L98 si dokonca pockal kym L93 zavrie dvere a odide a az potom sa posunul dalej a otvoril dvere. A potom sa mozeme cudovat, ze ludia nadavaju. Bodaj by nie.Re #49819 Spectre: Ak by to mali v grafikone, ako by sa to riesilo v pripade meskania? Uvediem vymysleny priklad L95 por.1 by na zast. Lucanka mal cakat na pripoj L98 por.8, ale bus L98/8 by sa pokazil resp. meskal 6 min. To by L95/1 cakal a L95/2 iduci o 4 min by ho predbehol?
Osobne by som sa priklonil len k dohovoreniu vodicom, aby ked vidia prichadzat inu linku, nech chvilu dlhsie postoja na zastavke.
Idealne by bolo urcit vybrane prestupne zastavky medzi linkami, kde by sa mali linky "stretavat". Napr.: pre L95 a L98 - Lucanka; pre L98 a L93 - ŽS Budatinska apod.

Papyr
Mimochodom, ked ma mesto Presov, ktore trpi obrovskou nezamestnanostou a je celkovo v strasne chudobnej oblasti, peniaze na to, aby kupovalo LEN nizkopodlazne vozy, a to kazdy rok 3 klbove a 2 kratke NP Citybusy, tak Bratislava, hoci by aj nemohla hned kupit vsetko nizkopodlazne, NIE JE ODKAZANA NA NAKUP RUSKYCH SHITOV, to sa mi proste NECHCE VERIT!!!
Teraz prosim tych, co vyskocia s tym, ze BA zivi vychod, nech sa zamyslia, nez nieco take napisu. Kupcom autobusov je MESTO. Stat (ktory sidli v Bratislave) na nakup novych vozidiel NEPRISPIEVA. Mesto Bratislava ziadne transfery na vychod NEROBI.
Nechce sa mi verit, ze by mesto Presov bolo po prepocitani na hlavu bohatsie, ako Bratislava.