Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ad: semafory pre chodcov na elektrickovej trati:
Vsak ani zebra na kolaje sa dobre neda namalovat 🙂. Okrem toho napriklad na Svantnerovej potrebuju chodci niekedy prejst len na zastavku eliny a nie cez celu cestu, ale hlupy semafor zablokuje vsetko.
Reakcia na: Andy #49302:
? ? ? ?
All: Prosím, vie niekto, ako sa dostať k starým CP petržalských liniek, platným do 04.09.2005? ?
byvam v petrzke (technopol), pohybove problemy nastastie nemam, kamosov na einsteinovej tiez nie a do/z tesca s 10-timi taskami nechodim 🙂, ale mozem povedat ze situacia s cestovanim Z mesta sa pre ludi zlepsila. Zo safka sa da bez problemov a bez dlhsieho cakania dostat 95-kou. Tak isto z oblasti zochovej/hodzovho namestia sa da dostat 83,84 a nasledne prestupit na 95 na ktoru sa caka minimalne. Horsie to je ale s dopravou do karlovky, tu vidim zhorsenie. Sice na safko sa da dostat rychlo, ale na elinu sa caka dlho a hlavne idu usekom nabrezia pomaly (kazdorannu turisticku vyhliadku hviezdoslavovho namestia nepotrebujem).., doprava niekedy trva aj cez 40 minut. Oproti 81+5/9 je to skok vzad. Z celkoveho pohladu ale vnimam zmeny pozitivne.
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. 🙂 Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
Reakcia na: TeBeCe #49290:
Mne sa už len to, že v Bratislave musia električky zastaviť chodcom na semoforoch, smiešne... A chodci tie semafory aj tak nikd nedodržujú.. Tu aj eliny chodia na viecerých miestach po pešej zóne a tam zrazu nemusia byť..
Verejne obstaravanie - oprava povrchu odstavnej plochy 2.DTP
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0111vuszjp.pdf
Reakcia na: Papyr #49296:
Aj mňa ohromne zaujalo a osvojím si ho 😃
Reakcia na: Andy #49297:
prave startuju elektricku ?
pepa prave keca na regine o t2 🙂
Reakcia na: Beus #49294:
VUCispan je krasne slovo, to budem pouzivat ?
Reakcia na: Beus #49294:
hej, a za dve plastove/kovove tabulky ani nikto nedostane do vrecka nejake tie bubaky navyse...
Reakcia na: TeBeCe #49286:
Ale ved preboha tak ako v Plzni sa to robi snad v kazdom civilizovanom meste na svete...nikde v civilizacii neexistuje semafor pre chodcov cez elektrickovu trat...to len v Bratislave to musi byt inak...ved Siemens si potrebuje zarobit - tie snimace, kopanie kablov, a vsetko okolo, predsa nie su lacne, vsak? 🙂

Re #49287 Malic: Heh, neviem sice, o kom sa to rozpravali, ze tade siel 70, ale mam takych kolegov, ktori toho schopni su 😉 A z kontrolora za chrbtom pri takejto jazde by som sa vobec nedivil keby takmer omdlel 😉 No kolko je na tom pravdy, tiez neviem 🙂

Re #49292 d3k0: No, to ano, mamicky s 10-timi taskami (3 v pravej ruke, 3 v lavej, 1 ako batoh na chrbte, 2 na ramenach, a 1 na hlave (?) 🙂 ) a dochodcovia o 4 barlach iste radi vyuziju sluzby vyhliadkovej linky 99 🙂

Re Cosita, ad Stara Viedenska cesta: Zo Starej Viedenskej bola MHD vylucena, a ani do buducna sa tam s nou nepocita. Dovod je celkom prozaicky - tato ulica sa totiz v poslednom obdobi zmenila na parkovisko drahych aut navstevnikov Au Cafe a inych podobnych podnikov v okoli, takze je pre MHD prakticky neprejazdna. Podakovat sa treba nasmu sudruhovi VUCispanovi Romanovi, jeho znamym, a inym podobnym, ktorych ego je to najpodstatnejsie na svete. Ak by sa situacia zmenila (k comu zatial tendencia nie je), tak mozno... ?
Reakcia na: Cosita #49267:
A co 201 (Dudvazska-Mileticova)+208 (Milticova-Kolarovo nam.)+80 (Kolarovo nam.-Einsteinova)? To by malo celkovo trvat 30-34min.

Alebo 202+88 s prestupom na AS MN za 41min.

Vsetko priamo z Dudvazskej na Einsteinovu, pravda tie casy su teoreticke, aka je realita s prestupmi a meskaniami neviem.
Reakcia na: Beus #49283:
Krasne si to napisal, no dodam, ze pre takych, pre ktorych je neprestupovanie podstatne dolezitejsie ako dlzka cestovania, je aj 99 dobra. Myslim hlavne dochodcov a "mamicky s 10 taskami" (o ktorych radi kritici pisu 🙂 )
Reakcia na: TeBeCe #49290:
viem. A keď tam to tak ide spraviť, tak načo to robiť inak v BA?
Reakcia na: LUK #49289:
hehe, praveze na tej plzenskej krizovatke je to v spicke dost narvate elektrickami 🙂 ale na tych nasich, ktore som spominal to naozaj nechapem...navyse tam robia aj zlozite snimace pre akoze preferenciu (tak ci tak nefungujucu na Segnerovej) a podobne...asi preto aby co najviac zarobili ?
Reakcia na: TeBeCe #49286:
a načo je chodcom semafor cez električkovú trať??? Veď tam nie je pomer "počet elekričiek za minútu" ale "jedna električka za x minút"... ?
Reakcia na: Beus #49285:
Vyborny napad, som rozmyslal ze tu 99 by som nechal otacat asi niekde pri Tecsu, i ked ani ta trava nie je zla 🙂.
Len si fakt zivo viem predstavit ako by takyto chory navrh niekto velmi rad zrealizoval, pripadne linky este ponatahoval k jeho domu 🙂
Reakcia na: Beus #49283:
Je to celkom mozne ze sa tato informacia cestou uplne zdeformovala. I ked minule som si v 14 cestou do mesta vypocul rozhovor dvoch elektrickarov o tom ako isiel cez vyhybku na Kriznej s Vazovovou, ci ako sa tam ta ulica vola(odpajanie 2,8,9), 70km/h a za krkom mu vraj stal nejaky kontrolor a vraj malem omdlel 🙂. Tak nevim co je na tom pravdy , ale aspon som sa dobre zasmial. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.