Reakcia na: marko #48852:
Zrušenie a-99, na ktorej premávajú výlučne sólo vozidlá, by nijako neumožnilo posilnenie/predĺženie daných liniek. Okrem toho, vzhľadom na ich intervaly by nepomohli ani iné navrhované skracovania.Čo sa týka toho cestovania, tam žiadne radikálne negatívne zmeny nevidím. Na Botanickú záhradu je to 95+12 alebo 99+93+5/9 rovnako rýchle ako zaniknutým spojením 90+1/4/12.
Na Hlavnú stanicu (ako často skutočne na Hlavnú stanicu ľudia cestujú?) je 99+93 vzhľadom na časté intervaly oboch liniek len miernym zhorešním. Rovnako dobre sa dá ísť jednu zastávku späť na Vyšehradskú (a-95 chodí dostatočne často) a tam prestúpiť na a-93.
Do Biskupíc to kombináciou 98+70 vychádza ešte rýchlejšie, než predtým 97+70. Jediné zhoršenie je absencia prestupu na hrane. V prípade nutnosti takéhoto prestupu je tu vždy možnosť ísť 98+87+70.
fobust
ANO! ?
Absolutny a naprosty suhlas. IGK v CMO maximalne obmedzit, na ulici Stefanie dat 30 km/h, elektrickove teleso fyzicky ODDELIT (najlepsie obrubnikom) od cesty. Idealne spolu so spojazdnenim elektricky v Petrzalke, cim by sa ziskala nosna linka Petrzalka - Hlavna stanica v najlepsej moznej trase. IGK z Nobeho mosta by sice stali v zapche, ale to je ich problem.