NR> to maju len 90 autobusov ? Velmi dobre viem co znamenaju tie cipove karty. Okrem nevyhod (meskania, viac nakladov pri pravidelnom cestovani) to ma aj vyhody. Vyssie vynosy dopravcu a v clanku spominane sledovanie prevadzky. Potom mozu lepsie rozhodovat, kde treba ubrat voz, kapacitu a kde zas pridat, ci zmenit interval.Tak im treba. Nemali experimentovat s nastupovanim prednymi dverami. Cestovalo by sa rychlejsie a nadalej pre dopravcu neefektivne ako doteraz a niekde dokonca navzdy

tr3mp
- prestavba krizovatky sancova - stefanikova
- podpora automobilovej dopravy, teraz idu eliny po vedlajsej ulici a nezavadzaju autam
- mesto sa rozvija skor na vychod, mozno bola snaha skratit cestu tymto smerom
- nova zeleznicna stanica ma(la) byt vychodnejsie, eliny by pokracovali v smere na stanicu od krizovatky zilinska-stefanovicova rovno na sever (teda 45 stupnov doprava)
- stefanovicova + starohorska je tzv. priecna os, malo to byt urcite centrum a zaroven dopravny prietah mestom (zhruba smerom k autobusovej stanici)