Reakcia na: BigMac #48202:
Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
juro
Ked vznikla 84, tak sa to odvovodnovalo ako posila k 83 pre studentov.
Teraz sa vsetky subezne linky redukuju, navrhuju nove kombinacie liniek s prestupmi, ludia sa posielaju na ine zastavky s tvrdenim ze su v pesej dostupnosti.
OK, ak to bude pozitivne.
Ale preco sa neponechala 83-ka, ktora by obsluzila aj Ekonomicku univerzitu zo zastavky Bulikova, ale radsej ukoncime 83-ku na Namesti hraniciarov/ Dostihovej drahe. Pritom 84 bude mat v casti rovnaku trasu s novou 99.
hroch: platia, ale menej.