Reakcia na: AAA #46671:
Skús sa privykať na to, že reagovať treba vecne a nie urážlivo, buď nad vecou a uvidíš, pomôže ti to. K tvojmu príspevku: petržalská električka usporí mojím odhadom asi 25-30 autobusov.
Keď už sme pri tom, v tej štúdii je pomerne nejasný posun v kalkulácii počtu vozidiel, takže asi sa nedá reálne uvažovať o počte vozidiel podľa štúdie. Projekt uvažuje o potrebe 44 električiek, pretože sa tvári, ako keby bolo potrebné nanovo obsadzovať všetky linky, vrátane segmentov mimo Petržalky. Faktom však je, že tieto linky už viac-menej existujú, len bez zachádzania do Petržalky.
Vieš urobiť kvalifikovaný odhad, koľko bude skutočne potrebných nových električiek?
AAA
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.