Myslim ze aj DPB by prospelo, keby nemal vozy od 3 - 4 vyrobcov, ale od jedneho, maximalne 2. Pre prevadzkove naklady by to bolo urcite efektivnejsie, aj keby zrovna potom monopolny dodavatel mal o nieco malo vyssie ceny ND. (za predpokladu ze vsetky typy vozov by sa kazili rovnako) Totiz tie zasoby nahradnych dielov ti velmi nepriaznivo vplyvaju na ekonomiku podniku.
Majkl
Bon-cu: suhlasim s Tebou, s tou Karosou (tendre) nieco nesedi. Vidim v tom jedno vaznejsie nebezpecenstvo: SAD je uz teraz takmer 100% zavisla od Karosy. Dodavatelov predsa treba diverzifikovat, lebo mozu zacat zdvihat ceny nahradnych dielov atd.
Neviem preco sa furt obraciame na Karosu - existuje predsa mnoho dalsich vyrobcov primestskych a dialkovych vozidiel: Ikarus, Raba, Slovbus, Novoplan, turecke Mercedesy a rozne dalsie licencne montovane typy.