tulenique> skor by bolo rozumne ukecat nasich mobilnych operatorov aby to zaradili do sluzieb typu info350 - ale to by okrem odchodov bolo rozumne narvat tam napriklad aj vyhladavanie tras a ine informacie.. myslim ze by o to mohli aj teoreticky stat, ved ak by sa im to podstrcilo, mali by zdroj prijmu bez nakladov, len treba tych par iniciativcov ktory to 1. spiskaju na strane systemu, 2. zajdu k nasim mob. operatorom a dohodnu to s nimi.
Majkl
Bon-cu: suhlasim s Tebou, s tou Karosou (tendre) nieco nesedi. Vidim v tom jedno vaznejsie nebezpecenstvo: SAD je uz teraz takmer 100% zavisla od Karosy. Dodavatelov predsa treba diverzifikovat, lebo mozu zacat zdvihat ceny nahradnych dielov atd.
Neviem preco sa furt obraciame na Karosu - existuje predsa mnoho dalsich vyrobcov primestskych a dialkovych vozidiel: Ikarus, Raba, Slovbus, Novoplan, turecke Mercedesy a rozne dalsie licencne montovane typy.