Reakcia na: Malic #46167:
moje nápady:
ad 1/ peši k AUPARKu a odtiaľ kĺbatou 50tkou a kochasť sa ako to bude vytáčať zo Svätoplukovej na Dulovo nám. (zo zast. Páričkova)
ad 2/ (tvoj návrh) linkou 88 z Einsteinovej na zast. Lachova a tam prestup na linku 68 na Dulovo nám.
ad 3/ linkou 80 z Einsteinovej na Kollárovo nám. na linku 212 na zast. Kvačalova, resp. na linku 207 na zast. OLO Bazová
- vyskúšam a čo bude najrýchlejšie sa bude používať
Ámos Keynes
1. L68, intervaly 8/12/8//12 (ráno špička/sedlo/poobede špička//víkend) priamo, bez prestupu s lepším intervalom a rýchlejšie v ciely ako dnes. Vystúpite buď na Košickej alebo na Miletičovej alebo Bajkalskej. Ako Vám to bude viac vyhovovať. Neviem kam presne tam chodíte.
2. L93, interval 3/12/4//8 alebo L94, interval 3/12/4//- s prestupom na Dvoroch (na Novom moste) na L82 (terajšia L92), interval 12/20/12/20 do Mlynskej doliny. Cesta bude rýchlejšia a pohodlnejšia s lepšími intervalmi a už nie len v špičke ale aj v sedle.
3. a 4. L93 priamo na Hlavnú stanicu. V prípade cesty na Hodžovo L93 priamo na Hodžovo alebo L94 na Kollárko + peší presun alebo s prestupom na Zochovej na L83 alebo L84.
5. L68 zo Švabinského na most Košická s prestupom na L88 s intervalmi 8/12/8//12 na ASMN.
Mám pocit, že ste ten obyvateľ, ktorému sa cestovanie zlepší a dovolil by som si povedať, že výrazne.
Čo s toho fobustového materiálu týka, vzhľadom na pokročlú nočnú hodinu odpíšem zajtra. Predbežne však môžem napísať, že v roku 2003 sa s tým dalo len a len súhlasiť (možno až na tú kritiku povrchu na zastávke Zátišie, lebo tomu asfaltu nič nie je, nie je ani popukaný, neviem prečo vyhadzovať prachy na nový?! ) ku dnešku sa toho dosť zmenilo a nie je možné 13 ročný úpadok dobehnúť za dva roky. Ale vravím, vyjadrím sa zajtra.