V zásade ma Petržalka až tak netrápi, pretože tam chodím málokedy a nevyznám sa až tak v Petržalskej doprave. Električky vyzerajú sľubne, ale predsa len mám pripomienky.
Prvá a najzávažnejšia - oslabenie kapacity na Vajnorskej a Hlavnú stanicu. Vajnorská: odkedy stojí Polus, tak tam cestuje podstatne viac ľudí a to aj cez víkend. Navyše sa má urbanizovať celá Tomášikova. Takže aspoň po ŽST Nové mesto by sa kapacita nemala znižovať, ale možno aj posilniť. Mám pocit, že Vajnorská je z hľadiska špičky zaťažená menej a to rozloženie počtu cestujúcich je tam celodenne pravidelnejšie ako napr. na karloveskej radiále. Nedalo by sa s tým niečo robiť, posilniť sedlo?
Druhá: cestovanie na Hlavnú stanicu má svoje špecifiká. Asi to bola najmenej kapacitne obsadená trať, ale pri takejto radikálnej redukcii (62%) sa môže stať, že sa v piatok poobede nebude dať dostať do električky. Nedal by sa urobiť na Hlavnú stanicu zvlášť grafikon napr. na ten piatok?
Ak som správne pochopil, linka č. 9 pojde smerom z Dúbravky cez Šafko, späť po Jesenského. Znamená to že trať na Jesenského smerom z Dúbravky nebude vôbec využitá?
Cestujúci z Petržalky na Šafko nebudú mať spoj do Karlovej Vsi/Dúbravky. Vzhľadom na to že tam končiť nosná linka, je len zaradenie linky č. 12 len do špičiek nedomyslené.
A fakt subjektívny názor za ktorý si zaslúžim dostať vynadané: linka č. 1 sa mi páči tak ako je. S tou okružnou-obhliadkovou linkou po Bratislave. Cestujúci ktorý sa chystá na dlhú cestu vlakom preč z Bratislavy sa ešte naposledy môže pokochať jej krásami. ?
Však to je vygumovanec. Typický NIMBY syndróm - nie som proti zmene, ale práve odo mňa je nutné zachovať priame spojenie všade. A ešte posunúť zastávku o 3 m doľava:-P.
Počúvaj, ty rúra ropovodná, možno v tej dedine, v ktorej si žil, než si sa presťahoval do "centra Petržalky" ? , chodíte 2 km na stanicu, ale zo SAVky
1) to na stanicu 2 km nie sú
2) na stanicu premáva autobus každú chvíľu. A počet prestupov ma nezaujíma, preotže my máme v Bratislave prestupnú tarifu a nie Jedinú Spravodlivú Výkonovú s pokutou za prestup a linkovým vedením odvšadiaľ všade každý párny utorok vo februári po splne mesiaca, ale jedine v prípade priaznivých snehových podmienok a ak vlci vyli vo fis mol.
"series si do huby" , ty 81kofil. 95ka vykrije velku cast Petrzlenky a ak budes chciet silou mocou na stanicu, prosim, Safarik square prestup na linku 1. Asi si v zivote, necestoval 95kou, ale mozem povedat z vlastnej praxe, ze na Safku vzdy vystupuje balik ludi
Akoze nech idu vsetci Murgasovci kade lahsie, su dolezitejsie veci ako nazov mosta. Ale ked sa nevedia dohodnut ani na nom, tak potom coho su schponi? Nech je most Apollo! Dobre, som rad ze je tam niekto z nas, co sem prispieva, aspon budu cerstve informacie. A napis prosim aj ako dopadne most Apollo. ?
runway: Ha ha, že L81 spája PRIAMO Hlavnú stanicu a ŽST Petržalka. Tak taká L93 sa môže ísť potom schovať, čo? Už vidím, koľko ľudí sa trepe na/zo Záporožskej, len aby sa mohli odviesť tvojou 81kou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Fidel Gastro
Prvá a najzávažnejšia - oslabenie kapacity na Vajnorskej a Hlavnú stanicu. Vajnorská: odkedy stojí Polus, tak tam cestuje podstatne viac ľudí a to aj cez víkend. Navyše sa má urbanizovať celá Tomášikova. Takže aspoň po ŽST Nové mesto by sa kapacita nemala znižovať, ale možno aj posilniť. Mám pocit, že Vajnorská je z hľadiska špičky zaťažená menej a to rozloženie počtu cestujúcich je tam celodenne pravidelnejšie ako napr. na karloveskej radiále. Nedalo by sa s tým niečo robiť, posilniť sedlo?
Druhá: cestovanie na Hlavnú stanicu má svoje špecifiká. Asi to bola najmenej kapacitne obsadená trať, ale pri takejto radikálnej redukcii (62%) sa môže stať, že sa v piatok poobede nebude dať dostať do električky. Nedal by sa urobiť na Hlavnú stanicu zvlášť grafikon napr. na ten piatok?
Ak som správne pochopil, linka č. 9 pojde smerom z Dúbravky cez Šafko, späť po Jesenského. Znamená to že trať na Jesenského smerom z Dúbravky nebude vôbec využitá?
Cestujúci z Petržalky na Šafko nebudú mať spoj do Karlovej Vsi/Dúbravky. Vzhľadom na to že tam končiť nosná linka, je len zaradenie linky č. 12 len do špičiek nedomyslené.
A fakt subjektívny názor za ktorý si zaslúžim dostať vynadané: linka č. 1 sa mi páči tak ako je. S tou okružnou-obhliadkovou linkou po Bratislave. Cestujúci ktorý sa chystá na dlhú cestu vlakom preč z Bratislavy sa ešte naposledy môže pokochať jej krásami. ?