Podla mojho nazoru je pristup Petrzky na hlavnu stanicu uplne idealny. Ak mozem povedat, faktom zostane, ze aj ked do Petrzalky natiahnu tie ocelove tyce, po ktorych bude jazdit ten ho(v)no(no)sny system, tak len maalo ludi ho bude vyuzivat, pretoze pokial sa ta elektricka presulozi mestom k hlavnej stanici, stihnete po vystupeni z 8x alebo 9x zjest u Ertla 50 hot dogov. ?
Fidel Gastro
Prvá a najzávažnejšia - oslabenie kapacity na Vajnorskej a Hlavnú stanicu. Vajnorská: odkedy stojí Polus, tak tam cestuje podstatne viac ľudí a to aj cez víkend. Navyše sa má urbanizovať celá Tomášikova. Takže aspoň po ŽST Nové mesto by sa kapacita nemala znižovať, ale možno aj posilniť. Mám pocit, že Vajnorská je z hľadiska špičky zaťažená menej a to rozloženie počtu cestujúcich je tam celodenne pravidelnejšie ako napr. na karloveskej radiále. Nedalo by sa s tým niečo robiť, posilniť sedlo?
Druhá: cestovanie na Hlavnú stanicu má svoje špecifiká. Asi to bola najmenej kapacitne obsadená trať, ale pri takejto radikálnej redukcii (62%) sa môže stať, že sa v piatok poobede nebude dať dostať do električky. Nedal by sa urobiť na Hlavnú stanicu zvlášť grafikon napr. na ten piatok?
Ak som správne pochopil, linka č. 9 pojde smerom z Dúbravky cez Šafko, späť po Jesenského. Znamená to že trať na Jesenského smerom z Dúbravky nebude vôbec využitá?
Cestujúci z Petržalky na Šafko nebudú mať spoj do Karlovej Vsi/Dúbravky. Vzhľadom na to že tam končiť nosná linka, je len zaradenie linky č. 12 len do špičiek nedomyslené.
A fakt subjektívny názor za ktorý si zaslúžim dostať vynadané: linka č. 1 sa mi páči tak ako je. S tou okružnou-obhliadkovou linkou po Bratislave. Cestujúci ktorý sa chystá na dlhú cestu vlakom preč z Bratislavy sa ešte naposledy môže pokochať jej krásami. ?