Reakcia na: Ámos Keynes #45934:
"To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB."Nesúhlasím. Ak si najmem murára, poviem mu: tu mi vymurujte priečku, toto mi vykachličkujte. Nepoviem mu: tu máte prachy a niečo urobte. Takisto mesto, ak platí na MHD, nemalo by len objednávať výkony x vzkm, ale malo by aj určovať, kde a ako sa tie vzkm odjazdia.

Len intervaly 91 mimo spicky su (a zrejme aj budu) dost biedne... Ale co uz. To s tou 98 ma moc nenadchlo, najma ked jej to ma na Bajkalsku trvat podla mojich odhadov 25 minut. (pesovanie na Antolsku = 10' + cakanie 0-10' + cesta 25' + prestup 5-10' + Bajkalska-Racko 5' = spolu 45-60', teraz cca 20-35')
runway
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
ten navrh je proste nepriatelny.