Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: runway #45701:
Ja som len reagoval na to : "no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi" aj keď to neodsúhlasí, tak to nič nemení na tom, že do toho nemajú čo hovoriť. Je to ako keby neodsúhlasili linkové vedenie v Košiciach.
Ja dúfam, že to mestské zastupiteľstvo odsúhlasí a budem cestovať lepšie, častejšie a rýchlejšie.
Reakcia na: runway #45694:
"a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania". Ty vravíš, že môže priniesť len predĺženie doby cestovania. Ja si to nemyslím. V niektorých reláciach sa doba cestovania predĺžiť môže, inde sa naopak môže skrátiť. Príklad: Cestuješ z Lúčanky na Šafárikovo nám. V súčasnosti je to bez prestupu linkou 95 za 18 minút. V novom návrhu sa na Šafárikovo nám. dostaneš za 14 minút. Naviac, ak si zle vyrátaš odchod z domu a 95ka Ti zdrhne, v súčasnosti budeš čakať 9 minút, v novom systéme 3 minúty. Teda výsledný čas cesty aj s čakaním v tomto prípade bude 27 minút oproti 17 minútam.
Reakcia na: runway #45700:
A ja ti hovorím, že sa o zhoršenie kvality nejedná, práve naopak. A máš tvrdenie proti tvrdeniu a čo s tým spravíš.A to, že sa mi cestovať bude lepšie myslím úplne vážne. Aj napriek tomu, že do školy a za priateľkou budem musieť prestupovať ale tých možností bude toľko, že sa to vypláca. Lebo teraz chodím L90 trikrát za hodinu. Potom pôjdem L99 s prestupom 10 krát za hodinu.
>> A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú.

mne je uplne jedno kto kde co a kolko plati. Pre mna ako cestujuceho, ktory si mimochodom MHD tiez plati, je dolezitejsie, ze NEDOJDE k zlepseniu kvality cestovania.

>> a idem mu napísať, že ja s tým súhlasím"

nech sa paci
- v nizsom prispevku som uviedol ze mi vyssie intervaly nevadia ak sa dostanem do cieloveho bodu za kratsi cas a s menej prestupmi. Naviac trojminutove intervaly su podla mna v bratislave zbytocne.

>> "(ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak..."

Setrenie by nemalo znamenat automaticky zhorsenie kvality. Tu sa vsak o zhorsenie kvality jedna.
Reakcia na: tr3mp #45698:

? Uz som chcel napisat, ale netreba. ?
Reakcia na: runway #45694:

Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Hlavná stanica: 9 + 13 = 22 minút + prestup
Technopol - Hodžovo nám. (v súčasnosti 18 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Poštová: 9 + 5 = 14 minút + prestup
alebo
Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 98 Smolenická -> 93 Hlavná stanica: 2 + 17 = 19 minút + prestup (max. 3 min. v špičke)
Technopol - Zochova (v súčasnosti 16 minút): 98 Smolenická -> 93+94 Zochova: 2 + 10 = 12 minút + prestup (max. 1,5 min. v špičke)
Ako si to myslel s tými 45 minútami?
Reakcia na: runway #45694:
A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú. a idem mu napísať, že ja s tým súhlasím.
Reakcia na: runway #45694:
Myslíš, že pôjdeš z Technopolu L95 na Šafko max 10minút a tam prestúpiš na L13 - maximálne budeš čakať 5 minút a tá ťa odvezie na Poštovú a na Hlavnú stanicu.
Teraz to L81 trvá !!23minút!! takže nezavádzaj, že 15 - 20 minút.
Reakcia na: runway #45694:
si dochodca, ze ti tak vadia prestupy? chces radsej sucasny system s ovela dlhsimi intervalmi (ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak...
http://www.petrzalka.sk/buxus/generate_page.php?page_id=981

no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi. Som za zmeny, ale predkladany navrh je podla mna obycajny paskvil, ktori likviduje MHD v petrzalke a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania. Aj keby chodil autobus aj kazdu minutu, na miesta odkial sa mam moznost dostat teraz bez prestupu a za 15-20 minut by cesta trvala najmenej 45 minut + 2 prestupy. -> priklad 81 technopol -> hodzovo namestie / hlavna stanica!
Reakcia na: Ámos Keynes #45690:

Nemam ten pocit. To je skor dosledok toho auditu...
Reakcia na: Ámos Keynes #45691:
Už aj 3527 sa zaradila do premávky, včera na L51 (maxinfo)
A ten busboard na Artmediu má, tušim, viac vozov; alebo potom až príliš často stretávam tú 4840 - aj to je možné.
Reakcia na: TeBeCe #45689:
Som trupka. Nevšimol som si.Ale ak už hovoríš o zajtrajšom update znamená, že ten vrak už teraz vyzerá inak, respektíve, že sa na ňom začalo robiť?

Inak prečo ste nedali novinku, že 3528 sa zaradila do premávky?
A takisto BUSboard na 4840 na FC Artmedia. ❓
Reakcia na: fobust #45653:
Nemáš pocit, že to linkové vedenie robili preto, že Starý most ešte dlho uzatvárať skrz výstavbu električiek nebudú?!
Reakcia na: Ámos Keynes #45687:
a vlastne to mas aj v popise tej fotky napisane ?
Reakcia na: Ámos Keynes #45687:
vyckaj do zajtrajsieho updatu ?
Reakcia na: Pavol #45667:
z Ovsišta bude premávať aj po zmene linkovania, súčasná 84.
Reakcia na: si #45684:
"su tam _vyrazne_ nizsie ceny nehnutelnosti a aj dane z nich"

To moze byt pravda, aj ked jeden domcek napr na jaskovom rade bude urcite stale drahsi ako niekde na ciernej vode 😉
Ale jednoizbovz byt v SC v tiez novom sidlisku sa da kupit za necely melon 😉

Druha vec ale je ze zivotne naklady na predmesti su vyssie ako priamo v BA 😕

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.