Reakcia na: BigMac #45213:
Teraz tu máme pekný príklad. Mimobratislavčan (tomas1) to vidí určite najlepšie z tohto pohladu ako mi blaváci. A asi má aj z velkej časti pravdu, i ked s Polusom nemal až tak pravdu, lebo sa mohol zviest z elinou na stanice Mladá garda a od tial je to už 10 min pešo...a naspat mohol ist uz na vlak elinou priamo z Polusu na stanicu či už Nové mesto,alebo aj Hlavnú stanicu...Čo sa týka tvojho prispevku, súhlasím vo všetkých bodoch. Ibaže ak je to dnes tak ako to je, že napríklad na tých spomínaných Vinohradoch naozaj nie je kvalitný prestupný terminál, tak oni moc možností ani nemôžu mať. Ibaže ak by sa na Vinohradoch spravil kvalitný prestupný terminál s dobrou obsluhou MHD a končili by tam busy z regionu, bolo by to určite lepšie ako teraz. Ludia by mohli priamo prestupit na MHD, ktorá ich dovezie do centra bez toho aby z ASMN museli ešte aj tento fakt riešit. A napokon, tie busy jednak ničia cesty a smradia po meste a prispievaju tiež určitým dielom k zápcham. No to ešte nehovorím, kolko tie busy rano stoja v zápchach, taka električka z Rače je na tom určite lepšie. A ekologia je tiež jeden z dobrých argumentov ?
S499.1023
Zavádzanie prestupov v spojitosti s redukciou počtu liniek a skracovaním intervalu na zostávajúcich linkách prináša cestujúcim zlepšenie dopravnej obslužnosti a zvýšenie ponuky na linkách.
Naproti tomu občanovi, pricestovavšiemu z Rohožníka, sa núteným vystúpením v nejakej UR (= Ukrutná Riť) dopravná obslužnosť nijako nezlepší, naopak prestup z pohodlia vykúrenej C954 do luxusného miesta na státie v električke ho iste bude vhodne motivovať k tomu, aby nabudúce naštartoval a vytiahol zo stodoly svoju vytunenú Š120L.
Skutočnou cestou je presne opačné riešenie, integorvané cestovné a prímestské autobusy odľahčujúce nosnému systému.