Reakcia na: Kuku #44587:
prepač, nie si v obraze a rad ta do neho dostanem. Totiž, vela ludí na iMHD má tak trošku čudne prepočty a tvrdia, že skoro všade stačí elina. To by si musel čítat hodne príspevkov o bratislavskom metre, ktoré sa po revolucii v roku 1989 prestalo stavat po spoločenských zmenách. Ja napr. tvrdím, že planovana trasa B Petržalka-janíkov Dvor po Trnaské Mýto by bola určite plne vytažená, iní tvrdia že nie. Nateraz určite v Prahe nie su až tak vytažené úseky Rajská zahrada, Černý most a taktiež v okolí Radlic. Mne to vysvetlovat nemusíš, ja to vidim do buducna, tie uzemia sa zastavajú, tak ako novobudovana trasa na Letnany a pod. Ja som samozrejme za metro, ja som narážal na ludí s iným názorom. To je na dlhšie.
samozrejme, ze to bude tak, ako si napisal
tr3mp
"Jedna vec je, že mestu nerobí problém dat miliardy pre výstvabu gumukolovej infraštruktúry ale pre NDS áno" - Predpokladám, že pod pojmom NDS myslíš nosný dopravný systém MHD a nie Národnú diaľničnú spoločnosť
Vieš dokázať svoje tvrdenie? Môžeš, prosím, vymenovať stavby, na ktoré dalo mesto miliardy?
Po dostavbe D1 a D2 bude s veľkými stavbami pre IAD území Bratislavy na pekných pár rokov pokoj (priority štátu budú v iných častiach SR). Diaľničný tunel popod Karpaty, tunel Bojnická - Lamač, severná tangenta či šiesty most na D4 sú hudbou ďalekej budúcnosti.