Zdá sa, že je tu veľká debata o MHD v Prahe, tak sa síce trochu neskôr, ale predsa vyjadrím. Všetci hovoria aké je DPP úžasné, ale o tom, aké má obrovské ročné straty sa nehovorí.
Čo sa metra na letisko týka. Podľa argument o prázdnosti súprav v úseku Dejvická - Letisko, nie je veľmi smerodajný, keďže by tu bolo možné zaviesť pásmovú prevádzka, aká je na trati B. Aj ja sa musím stotežniť s argumentom, že B Zličín - Letisko, je oveľa lepšie aj preto, že je to lacnejšie, a aj preto, lebo potom sa budú súpravy Smíchov(Nové Butovice)-Zličín premávať častejšie a zlepší sa obsluha priľahlej oblasti.
V Prahe sa inak podporuje IAD tiež (tunel Mrázovka, obchvat)
Čo sa metra na letisko týka. Podľa argument o prázdnosti súprav v úseku Dejvická - Letisko, nie je veľmi smerodajný, keďže by tu bolo možné zaviesť pásmovú prevádzka, aká je na trati B. Aj ja sa musím stotežniť s argumentom, že B Zličín - Letisko, je oveľa lepšie aj preto, že je to lacnejšie, a aj preto, lebo potom sa budú súpravy Smíchov(Nové Butovice)-Zličín premávať častejšie a zlepší sa obsluha priľahlej oblasti.
V Prahe sa inak podporuje IAD tiež (tunel Mrázovka, obchvat)
tr3mp
Praha je 3x väčšia, čo znamená, že si môže dovoliť dať niekoľko krát viac peňazí (zrejme viac ako 3x) zo svojho rozpočtu na dopravné stavby. Či už pre IAD alebo MHD. A čím viac peňazí, tým vačší počet stavieb alebo náročnejšie stavby môže stavať. V tomto spočíva najväčší problém metra v Bratislave.