81-71: terazky budeme mat rocne 7 (slovom: sedem) novych midibusov SOR a budeme ich nasadzovat bezhlavo vsade, kde nas to len napadne. A aj nadalej sa budeme hrdit Vlarskou ulicou a snom, ze raz mozno aj do Lamaca tbusy dovedieme. A aj elektricku z Dubravky do DNV potiahneme. Ale zatial je prioritou cislo jedon fararikminibus pred kosťel na Kalvariu, aby KDHaci mohli svoje volebne chutky a sluby ukajat... Kto chce, hlada sposoby, kto nechce hlada dovody. Magorstrat si dovod najde vzdy, zväcsa "peniaze".
Papyr
Rychlodraha by znamenala zdvojkolajnenie, ciastocne zatunelovanie a elektrifikaciu trate Praha Bubny - Hostivice a urobenie kratkej odbocky na letisko. Takato rychlodraha by mohla jazdit na striedacku do Kladna a na to letisko, spickovy prekladovy interval 7,5 minuty, uvazovane vozidlo jednotka Ceskych drah radu 471. Umoznuje prestup na VSETKY TRI linky metra, zaroven ich ciastocne okruzne spaja.
Metro bude znamenat tunelovanie a tunelovanie, pricom bude predlzena len jedna trasa. Okrem obrovskych stupani, co to tam ma zdolavat, vadi aj to, ze metro vobec neriesi dopravu do Kladna a zatazovanie metra bude nerovnomerne - v uz dnes existujucej casti trasy A to bude narvane, od Dejvickej po Motol poloprazdne a od Motola prazdne.
A nad tym sa mam radovat? Alebo - ked s tym nesuhlasim - som nepriatel metra?