Reakcia na: Beus #43912:
A čím sa vyplní ten kúsok, čo bude chýbať v pozdĺžnom smere po nadvihnutí krajných polí?

Takze ta asfaltka co vedie za Umelkou bude zrusena a tiez cestny nadjazd na druhej strane, za stadionom Artmedie, hej ? Lebo podla mna by sa tam zmestili aj auta, aj eliny. Eliny by mali vyhradeny pas kde teraz je cesta a pokracovali by po nadjazde za stadionom k Chorvatskemu ramenu. Auta by mali "roztiahnuty" terajsi zeleznicky pruh s napojenim na cestu (a LEN na tu cestu!) za Umelkou a pokracovali by tiez nadjazdom za stadionom Artmedie, ale po casti, ktora je zatial postavena len z casti. Osobne si myslim, ze s autami s atam pocita, nakolko z nadjazdu za stadionom s aprave stavia dalsia rampa pre auta smerom dolu. Takze moc by som neveril, ze Stary most bude len pre eliny. Preto som sa pytal, ci si niekde videl nakresy (aj dopravne riesenie).

Sorrac vsetkym
tr3mp
A k podstate obsahu Tvojho príspevku - mám nasledujúce výhrady. Ja si pod doplnkovým systémom MHD predstavujem taký systém, ktorý je doplnkom k systému nosnému, a ktorého sieť obsluhuje územie, ktoré nepokrýva nosný systém. Nosný systém je ten, ktorý preberá rozhodujúcu prepravnú záťaž (prácu) a zároveň Tvorí kostru MHD. Nosným systémom teda môže byť metro, ale aj električka, trolejbus či autobus. Závisí od veľkosti obsluhovaného územia a lokálnych pomerov. Alebo mi chceš tvrdiť, že napr. v Brne či Ostrave je električka doplnkovou dopravou? Čo je potom v týchto mestách nosným systémom?
Pokojne je možné mať aj metro aj električku v meste veľkosti Bratislavy, konkrétne Bratislava si to však ešte stále nemôže dovoliť zaplatiť.