Nrozumiem tomu, ked už v BA nieje metro, prečo aspon niesu vytíčené základne tahy, po ktorých by jazdili prostriedky MHD vždy z jedeho konca na druhy, napr. kedysi linka č. 54, z konca Petržalky až do Vrakune, ked už niet metro tak aspon takýto dáky systém 2-3 liniek, ktoré by mali dobrý interval. Proste napríklad v Prahe sadnem na metro a odveziem sa na druhý koniec bez prestupu a zbytočného krúženia. Takže 3 linky z jedeho konca na druhý, niekde v strede by bol jeden alebo dva prestupné body a bolo by. To sa ale asi nezhoduje s myšlienkou rušenia spojov, skracovania a kuskovania spojov a predlžovania intervalov..................................aj to čo tu bolo posrali...........jediné čo zostalo je linka č. 5, ale dokedy ??? Namiesto toho tu vznika x-milion spojov vratane nezmzslov ako je linka 17 alebo autobus 94 či linka 210...............
Ámos Keynes
"kladivkové" riešenie je strašná blbosť a keby som častejšie jazdil v lete elinami, tak pri sebe nosím blicky a okná opravujem. ☺