Reakcia na: tr3mp #42906:
Nemyslím si, že musí byť úplne bezkolízny, ale ideálne by mal byť, a myslím si, že pre Bratislavu nie je takáto požiadavka nerealistická - na druhej strane môžu existovať aj výnimky, napríklad aj metro v Amsterdame má linky, ktoré prechádzajú povrchovými križovatkami. Je ich však malý počet, sú v okrajových častiach mesta, kde nie je príliš hustá doprava a sú svetelne riadené - teda preferencia nie v zmysle, že by vozidlo dostalo zelenú pri príchode, ale tak, že vlak metra čaká na zastávke pred križovatkou (niečo podobné ako občas funguje v Dúbravke), pričom voľno dostane dostatočne skoro na to, aby sa udržal v takte linky. Žiadne prejazdy/prechody cez trať bez svetelnej signalizácie, aké sú na našich radiálach.
Ani žiadne prekvapenia typu "hádaj, či súčasne s električkou odbočujúcou zo Špitálskej na Krížnu dokáže prejsť auto"

A takých kvízov je v BA zopár...
A k nosnému systému v BA: určite ho netvoria iba električky, viaceré autobusové linky majú frekvenciu aj vyššiu ako električkové linky. Aj keď sa to ťažko sleduje, pretože v BA, ak je linka "populárna", dočká sa odmeny, že ju rozdelia na viac liniek

Vyšetrovateľ