Reakcia na: yale #42439:
K bodu 2: Vlak podzemnej dráhy nemusí chodiť do Pezinka, ale S-Bahn môže jazdiť z Pezinka do centra Bratislavy pod zemou. S-Bahn musí riešiť železnica, ale nemôžeme to odtrhnúť od NS. Keď sa rieši NS, musia sa riešiť všetky druhy dopravy.
yale
Kde na to vziať, som už odpovedal. Ak máme 25 miliárd na dlhy ČSOB, zrejme sa dá nájsť aj na nevyhnutné riešenie dopravných problémov hlavného mesta, je to len otázka politickej vôle. Pripúšťam, že karty momentálne nie sú nastavené priaznivo, ale to sa môže zmeniť. Preto treba už v súčasnosti vybrať taký variant, ktorý neblokuje ďalší vývoj.
Ak by sme hypoteticky vedeli povedať napr. že 1. etapa podľa mnou uvedených variantov zo správy #42430 bude stáť
a. 20 mld.
b. 12 mld.
c. 10 mld.
d. 9 mld.
a v druhej etape by to mohlo byť napr.
a. 10 mld.
b. 8 mld.
c. 14 mld.
d. 16 mld.
možno výsledok bude taký, že momentálna úspora bude znamenať neskoršiu stratu.
Toto nie sú reálne ceny, ale ukazujú, že je užitočné urobiť takéto porovnanie ešte pred rozhodnutím. Máte informácie, že to niekto urobil?