Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: piki #42098:
A gumokoly nie?
podľa mňa, mali všade a od začiatku, vyrábať a premávať, obojsmerné električky,... neviem ktorý pako, kedy vymyslel, jednosmernú električku :-(((
Reakcia na: Ja. #42096:

Lebo sú na niektorých tratiach natoľko hlučné, že by bapr. v noci zobudili polovicu Ruzinova ...
Reakcia na: Miro #42084:

Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
Prečo nejazdia električky aj v noci a gumokoly áno?
Reakcia na: exhiphopko #42094:
mimochodom, pozrel si uz na dispecerske forum?
21 - 1603 1204 ...
1 - 7748/49 ...
Reakcia na: Ámos Keynes #42049:
A čo také? ❓
Miro:Nie,tam to neboli vyhodené peniaze.Lenže jednako priemyselná aglomerácia s prakticky neprerušenou zástavbou a osídlením nie je liberecko,jednako Nemci na to proste majú.Tiež si nestavali mačkopsa v roku 1960.
Reakcia na: Miro #42088:
No keď si vezmeš, že pri veľkosti libereckej električkovej siete (http://www.dpml.cz/plan.htm) začali s prestavbou v roku 1990 (http://www.dpml.cz/historie.htm) a dodnes nedokončili ani trasu linky 2 (linky 5 a 11 sa možno kvôli plánom Regiotramu ani prerábať nebudú), tak by som sa tam teda veľmi neinšpiroval.
Reakcia na: Valec #42078:
No takto nejak si predstavujem v BA prestup medzi prímestskou železnicou (S-Bahn) a nosným systémom. Prípadne by to mohlo byť aj pod zemonu.
http://www.regiotram-nisa.cz/fotopic/fv_010.jpg
Reakcia na: Martin Fundárek #42087:
No, mňa inšpirovalo to, že v minulosti sa po tejto trase otáčala normálnerozchodná viedenská električka. Ale kdesi som čítal, že kvôli rôznym systémom napájania museli tuším dvakrát meniť lokomotívu.
A čo postupná prestavba rozchodu libereckým systémom?
http://mhdvmb.wz.cz/l/t59.JPG
Reakcia na: Miro #42084:
Stačilo by kúpiť obojsmerné vozidlá (aj tak by ich bolo pár treba ako soľ pri výlukách) a na Šafku spraviť jednu vekslu.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42085:
Aj v nemeckých mestách, kde takéto systémy už realizovali, to boli vyhodené peniaze? Neviem, iba sa pýtam.
Reakcia na: Miro #42084:
Regiotram Hnisa je jeden z najväčších plánov na vyhodenie peňazí von oknom, aké som kedy videl.
A čo tak meniť rozchod postupne - najprv postaviť trať v Petržalke na normálnom rozchode a v meste cez Štúrovu, Jesenského, Mostovú a Vajanského nábr. pridať tretiu koľajnicu, aby sa tu tie normálnerozchodné petržalské súpravy mohli otáčať. Na existujúcich tratiach pokračovať tak, že by sa pridala tretia koľajnica a vozidlá by sa dali prerábať postupne.
Takto by sa dal postupne meniť rozchod bez zastavenia premávky, maximálne s krátkodobými výlukami na výmenu výhybiek, ale to by sa dalo robiť aj v noci.
Uznávam, bolo by to drahšie, ale zase by sa to dalo robiť postupne, takže by to nebolo naraz tak veľa.
Čo sa tak inšpirovať v Liberci - www.dpml.cz a http://www.regiotram-nisa.cz/ce-rtn.php
Reakcia na: fobust #42080:
Ja Ti to niekedy vysvetlím.
Reakcia na: Valec #42078:
tiez si myslim. akoze neviem co sa stale trepe o tom ako saliny na vlakove trate to je totalna idiotina.
Reakcia na: fobust #42080:
Najskôr by sa mala za súčasné peniaze vytĺcť maximálna kvalita. Do počmáraných rozpadávajúcich sa vozidiel neprilákaš nových zákazníkov, ani keby si im dal cestovanie za korunu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.