Reakcia na: Jonny #41781:
Ak by mali skoro vsetci sediet, tak realny interval pre celu raciansku radialu je 5 minut, teda 15 na jednu linku. Vcera som isiel v case najvacsieho vikendoveho naporu a bez problemov som sa zmestil do kacice, netlacil som sa a ani som nestal na schodoch. Velmi by ma zaujimalo, odkial beries tie cisla, ked prax je trosku ina. Asi za naplnenu elektricku povazujes to, ked vsetci sedia a nikto nestoji.Brno je o dost mensie? A na to si ako prisiel? Dufam, ze po Papyrovom porovnani ti je to uz jasne
Takze opat ti mozem napisat len to, ze sa chod povozit linkou 8 do Brna 
Ako si prisiel na to, ze 100 mld nestoji usek Janikov dvor - TM? Tunel pod Dunajom budu hrabat zadarmo krtkovia alebo kto?
A "inak OK?" Ked inak OK - t.j. ze si zobral moj argument, ze sa metro robilo pre 700-tisicovu az milionovu Bratislavu, kde bude mat auto len par ludi - tak potom automaticky negujes vsetky tvoje dalsie argumenty.
Re #41798 Jonny: O 30-40 rokov? Pred 30-40 rokmi sa hovorilo, ze BA bude mat milion obyvatelov. A kde je ten milion teraz? Takto isto mi mozes aj ty tvrdit, ze BA bude mat za 30-40 rokov milion obyvatelov a neuverim ti ani slovo. Staci si pozriet ako sa menil pocet obyvatelov BA za poslednych 10 rokov...
Ámos Keynes
Ale dobre. Áčko má tuším 2,5 minúty, čiže je to za hodinu 24 vozov a pri kapacite vozu 1500 osôb je to 36.000 a pri kapacite 1000 osôb je to 24.000 ľudí. Pri 24.000 by to znamenalo aby metro bolo čo najviac rentabilné zrušenie akejkoľvek prepravy cestujúcich ponad Dunaj v autobusoch. Pre ľudí z Ovsišťa či z ulíc Rontgenova, Kapicova, Lenardova, Bohrova, Záporožská, Kremnická,... úplne skvelé riešenie voziť ich cez celú Petržalku na metro.
Samozrejme, že som predpokladal aj s klímou. A ku stanici by mohli byť pridružené rôzne služby(stánok), reklamné panely,... aby z nájomného prevádzku stanice zaplatili. Aspoň čiastočne. Kamerový systém, napojenie na PZ by problém s vandalizmom dosť vyriešila. Hádam nechceš kvôli vandalizmu znižovať komfort cestujúcich?! A stanice metra by vandali nerozbili?
A posledná vec, netrpíš nejakou tou dyslexiou? Dosť pochybujem, že dokážeš písané slovo v hlave spájať do ucelených faktov. Ako som napísal, pri intervale 12 minút sa do L93 cez víkend ľudia mali na posledných zastávkach (ŽST Petržalka až Dvory) dostať. DPB skrátil interval na 10 minút. Vozy ostali prázdnejšie a koľko ľudí sedelo toľko aj stálo. Vydržalo to tak cca pol roka a dnes je voz L93 naplnený tak akurát. Žiadne sardinky ale ani žiaden vzduch. Myslím si, že to úspech je, lebo o 150 ľudí za hodinu viac použilo MHD a nie svoj osobný gumokol.